Τα έργα που έχουν δρομολογηθεί και υλοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα μετά την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού μου απαριθμούσε Αιτωλοακαρνάνας πολιτικός πριν λίγες ημέρες.
Μόνο στην εκλογική του περιφέρεια υλοποιούνται σήμερα δεκάδες υποδομές, όπως η σύνδεση Ακτίου – Αμβρακίας, Βόνιτσας – Λευκάδας και η παράκαμψη Αμφιλοχίας.
Όλα αυτά βέβαια ήταν αποτέλεσμα συλλογικής διεκδίκησης από τη κεντρική εξουσία των πολιτικών, αυτοδιοικητικών και φορέων του νομού.
Την ίδια στιγμή στα Τρίκαλα τρεις δεκαετίες τώρα το διεκδικητικό πλαίσιο της περιοχής εξαντλείται στον Ε 65 η στο φράγμα της Μεσοχώρας ενώ ο δημόσιος βίος και τα Επιμελητήρια της περιοχής, υφίστανται μόνο για να ικανοποιούν προσωπικές φιλοδοξίες.
Κομβικές παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του νομού όπως η εθνική οδός Τρικάλων – Άρτας, που πρώτος οραματίστηκε ο Χαρίλαος Τρικούπης και θα μπορούσε να διεκδικηθεί η κατασκευή της από κοινού με τους νομούς Άρτας, Πρέβεζας και Αιτωλοακαρνανίας, δεν απασχολούν κανένα.
Κι αυτό επειδή τόσο οι μετέχοντες στα κοινά αρκούνται μόνο στις φωτογραφίσεις σε κάθε λογής κοινωνικές εκδηλώσεις η πανηγύρια, όσο και γιατί οι Τρικαλινοί πολίτες ψηφίζουν ωσάν να κάνουν ζάπινγκ στα Talks Shows της τηλεόρασης.
Κώστας Κουτσονάσιος