Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (γνωστός ως Ε65) δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς απομένουν τα 46 χλμ. του βόρειου τμήματος, που θα τον συνδέσουν με την Εγνατία Οδό, στο ύψος των Γρεβενών.
«Με τα σημερινά δεδομένα, Μάρτιο – Απρίλιο του 2026 θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε στην κυκλοφορία το βόρειο τμήμα του Ε65», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στον Lamia FM1.
Για την κατασκευή του τμήματος των 46 χλμ. λειτουργούν από την ΤΕΡΝΑ δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις, με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Το βόρειο τμήμα περιλαμβάνει:
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
23 Γέφυρες
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
Αντί για τις αρχές του …2006.
Δεν γνώριζαν τότε τα ΣΔΙΤ. Μετά ήρθε αυτός ο μέγιστος παπατζηλικισμός και ζήσαμε εμείς καλά, πληρώνοντας 200 διόδια, και οι άλλοι καλύτερα, που εισπράττουν 200 διόδια. Λες να κάνω και εγώ ΣΔΙΤ με τις κατσίκες και τα πρόβατα για να εισπράττω το γάλα;
Ενώ ο κρατικός δρόμος στην Ηλεία, της ΠΦΑ με τον κόκκινο εργολάβο, ολοκληρώθηκε ;
Μόνο αυτός; Ο δρόμος Τερψιθέα-Αλποχώρι -Κουπάκι στη Στερεά Ελλάδα της ΠΦΑ σέρνεται ακόμη στα τεχνικά έργα.
Πες του τα, πες του τα, του κομμουνιστή εξυπνάκια.
Ά, ρε φτιάξε καμία μυζήθρα.