Τι ισχύει για τις πολιτικές διαφημίσεις που αναρτώνται στο Facebook. Άρθρο της Δικηγόρου Μαρίας- Δήμητρα Παπαδάκη Reviewed by Momizat on . Οι εκλογές πλησιάζουν και καθημερινά «βομβαρδιζόμαστε» από καταιγισμό πολιτικών διαφημίσεων. Ένα από τα επικρατέστερα μέσα διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι υποψή Οι εκλογές πλησιάζουν και καθημερινά «βομβαρδιζόμαστε» από καταιγισμό πολιτικών διαφημίσεων. Ένα από τα επικρατέστερα μέσα διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι υποψή Rating: 0

Τι ισχύει για τις πολιτικές διαφημίσεις που αναρτώνται στο Facebook. Άρθρο της Δικηγόρου Μαρίας- Δήμητρα Παπαδάκη

Τι ισχύει για τις πολιτικές διαφημίσεις που αναρτώνται στο Facebook. Άρθρο της Δικηγόρου Μαρίας- Δήμητρα Παπαδάκη

Οι εκλογές πλησιάζουν και καθημερινά «βομβαρδιζόμαστε» από καταιγισμό πολιτικών διαφημίσεων. Ένα από τα επικρατέστερα μέσα διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πολιτικοί είναι το facebook. Τι ισχύει όμως για τις πολιτικές διαφημίσεις μέσω του συγκεκριμένου social media;

Αρχικά οι διαφημίσεις πρέπει 1. να δημιουργούνται από ή σχετικά με τωρινούς ή πρώην υποψηφίους για δημόσια αξιώματα, πολιτικά κόμματα, πολιτικές επιτροπές δράσης, ή εκ μέρους αυτών, ή να υποστηρίζουν συγκεκριμένο αποτέλεσμα εκλογικής αναμέτρησης για τη διεκδίκηση δημόσιου αξιώματος, 2. να αφορούν οποιαδήποτε εκλογική αναμέτρηση, δημοψήφισμα ή πρωτοβουλία μέσω ψηφοφορίας, όπως εκστρατείες υπέρ της ψήφου στις εκλογές ή εκστρατείες ενημέρωσης για τις εκλογές 3. να διέπονται από τους κανονισμούς περί πολιτικών διαφημίσεων.

Οι κανονισμοί αυτοί προβλέπουν, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξουσιοδότησης από το Facebook και την προσθήκη της δήλωσης αποποίησης “Πληρώθηκε από” ή “Δημοσιεύτηκε από” με πληροφορίες για το άτομο ή τον οργανισμό που έχει πληρώσει για τη διαφήμιση. Ειδικότερα στο πάνω μέρος κάθε διαφήμισης που σχετίζεται με την πολιτική θα εμφανίζεται μια δήλωση αποποίησης ευθυνών που υποδεικνύει ποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Κάθε διαφήμιση που δημιουργείται με δήλωση αποποίησης ευθυνών υποβάλλεται πρώτα σε έλεγχο. Αν προκύψει από τον έλεγχο ότι η διαφήμιση παραβαίνει οποιαδήποτε από τις πολιτικές για τις διαφημίσεις δεν θα εγκρίνεται. Θα υπάρχει η δυνατότητα να υποβάλλεται ένσταση κατά της απόφασης αυτής και να ζητείται νέος έλεγχος της διαφήμισης.

Μαρία – Δήμητρα Παπαδάκη
Δικηγόρος Τρικάλων
Εξειδικευμένη στον Κανονισμό για την
Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων / DPO

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή