"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

23 C
Trikala

Τι συμβαίνει όταν ιδιωτικοποιούμε τους δρόμους μιας χώρας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Ο εγκλωβισμός χιλιάδων πολιτών στην Αττική Οδό λόγω της αναμενόμενης χιονόπτωσης στην πρωτεύουσα αναδεικνύει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο ένα από τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιημένων δρόμων μιας χώρας.


H τραγωδία είναι αποτέλεσμα της συνταγής που επιβάλουν οι ιδιωτικοποιήσεις και ο νεοφιλελευθερισμός.

Δίνουμε τους δρόμους σε ιδιώτες, με αστείες συμβάσεις, τους επιτρέπουμε να έχουν διόδια σε κάθε χιλιόμετρο για να «αρμέγουν» καθημερινά τον κοσμάκη, με μοναδική τους υποχρέωση να συντηρούν, λέει, τον δρόμο γιατί το Δημόσιο δεν μπορεί και δεν έχει χρήματα.

Μόνο που οι ιδιώτες δεν συντηρούν και δεν κρατούν ανοιχτό τον δρόμο.

Απλά εισπράττουν εκατομμύρια κάθε χρόνο από τις τσέπες των οδηγών.


Αυτό αναμένεται να γίνει και στην Εγνατία Οδό μετά την ιδιωτικοποίηση της. Έναν δρόμο που φτιάχτηκε με ζεστό χρήμα των Ελλήνων και Ευρωπαίων φορολογούμενων.


Οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη και των προηγούμενων κυβερνήσεων που διατήρησαν και ανανέωσαν τις συμβάσεις αυτές είναι τεράστιες.


Η υπόθεση της Αττικής Οδού είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για να αλλάξει η ατζέντα σε σχέση με τη διαχείριση των εθνικών οδικών αξόνων.

Το οδικό δίκτυο είναι δημόσιο αγαθό. Πρέπει να είναι προσιτό και ασφαλές για όλους και όλες.


Να επιστρέψουν οι εθνικοί οδικοί άξονες στα χέρια του Δημοσίου.

Με κοινωνικό έλεγχο από τις τοπικές κοινωνίες.

Με ελάχιστα διόδια και κοινωνικά κριτήρια στην χρέωση τους με βάση το εισόδημα των πολιτών.

Να μπει τέλος σε αυτή την παρωδία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης