Το κατίκι Δομοκού “απλώνεται” σε όλη την Ευρώπη Reviewed by Momizat on . Σταθερά ανοδική είναι η πορεία της Δομοκός ΑΕ, της εταιρείας που φτιάχνει το κατίκι Δομοκού “Ορεινές Πλαγιές” τους τελευταίους 16 μήνες, από την στιγμή δηλαδή π Σταθερά ανοδική είναι η πορεία της Δομοκός ΑΕ, της εταιρείας που φτιάχνει το κατίκι Δομοκού “Ορεινές Πλαγιές” τους τελευταίους 16 μήνες, από την στιγμή δηλαδή π Rating: 0

Το κατίκι Δομοκού “απλώνεται” σε όλη την Ευρώπη

Το κατίκι Δομοκού “απλώνεται” σε όλη την Ευρώπη

Σταθερά ανοδική είναι η πορεία της Δομοκός ΑΕ, της εταιρείας που φτιάχνει το κατίκι Δομοκού “Ορεινές Πλαγιές” τους τελευταίους 16 μήνες, από την στιγμή δηλαδή που η ΟΠΤΙΜΑ εξαγόρασε το 70% της εταιρείας από την Νίκας.

Σε αυτό το διάστημα, και μετά από επενδύσεις 2,5 εκατ. ευρώ που διατέθηκαν για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου και την αύξηση της παραγωγικής του δυνατότητας κατά 40%, το κατίκι Δομοκού ‘Ορεινές Πλαγιές” έχει επαναφέρει την εταιρεία σε φάση κερδοφορίας, ενώ πια εξετάζεται και πιο μεθοδικά και το άνοιγμα της στις διεθνείς αγορές. Στο ανανεωμένο εργοστάσιο απασχολούνται 200 εργαζόμενοι, ενώ το εργοστάσιο επεξεργάζεται 30.000 τόνους γάλα ετησίως  και στο οποίο παράγεται η φέτα Ήπειρος. Παράλληλα παράγουν και διακινούν γνωστές μάρκες, όπως Λογάδι, kerrygold Dirollo, Λεβέτι κ.α. Ενδεικτικό των “διαθέσεων” της εταιρείας για την είσοδο της σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας και καινοτομίας, είναι ότι από το επενδυόμενο ποσό, οι 600.000 δόθηκαν για την δημιουργία κέντρου βιολογικού καθαρισμού στην εργοστασιακή μονάδα. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως το ποσό των 2,5 εκατ. ευρώ είναι μεγαλύτερο της συνολικής επένδυσης που έγινε στο εργοστάσιο τα τελευταία 15 χρόνια.

Μέσα από την ανακαίνιση του εργοστασίου και την νέα στρατηγική της εταιρείας, η οποία αντικατοπτρίζεται και από την ριζική αλλαγή της συσκευασίας του προϊόντος, η ΟΠΤΙΜΑ ετοιμάζεται να ξεκινήσει την συστηματική προώθηση του προϊόντος και εκτός των ελληνικών συνόρων. Αυτή τη στιγμή το κατίκι Δομοκού “Ορεινή πλαγια” διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στο Λονδίνο, ενώ στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι η ενίσχυση του εξαγωγικού της αποτυπώματος, ενώ στα πλάνα υπάρχει ακόμα και η τεράστια αγορά της Αμερικής. Η επένδυση στην αναβάθμιση του εργοστασίου, έχει προβλέψει ακόμα και τον διπλασιασμό της παραγωγής στην περίπτωση που παραστεί ανάγκη κάλυψης της ανάγκης στην αγορά. Ταυτόχρονα γίνονται προσπάθειες να αυξηθεί η διάρκεια ζωής του προϊόντος μα σκοπό την ευκολότερη διανομή και διάθεση του στις αγορές του εξωτερικού.

Katiki Domokou 5

Αποτέλεσμα της αλλαγής του στρατηγικού σχεδιασμού της ΟΠΤΙΜΑ και των επενδύσεων που έγιναν και θα συνεχίσουν να γίνονται, επιτεύχθηκε μέσα σε μόλις 12 μήνες η επιστροφή της ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε. σε κερδοφορία (2018 EBITDA 450.000€,  έναντι -160.000€ το 2017). Παράλληλα, όπως ανέφερε σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Γιώργος Καραμπέτσος, τα σημεία πώλησης έχουν αυξηθεί κατά 30%,, έχει καταγραφεί άνοδος πωλήσεων 10%  (σε όγκο) , ενώ το προϊόν αύξησε το μερίδιο αγοράς του στα αλειφόμενα τυριά κατά 1,3% φτάνοντας στο 15,5%. Εάν δε υπολογιστεί το μερίδιο αγοράς του στα ελληνικά αλειφόμενα τυριά, τότε εκτιμάται πως αγγίζει περίπου το 60%.

Αυτή η επιτυχία δεν εφησυχάζει την εταιρεία, η οποία έχει θέσει ως στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις του προϊόντος μέχρι το 2021 και βασικό όχημα της θα είναι η προσπάθεια να βάλει το προϊόν σε όσο το δυνατόν περισσότερα σπίτια και να αυξήσει την χρήση του εκπαιδεύοντας σχετικά το κοινό.   Όπως ανέφερε ο κ. Καραμπέτσος, το κατίκι Δομοκού έχει διείσδυση περίπου 17% σήμερα στα ελληνικά νοικοκυριά ενώ το αντίστοιχο μέγεθος για συνολικά τα αλειφόμενα τυριά είναι μικρότερο απο 60%.  Οι άνθρωποι της ΟΠΤΙΜΑ, λοιπόν, θεωρούν πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης τόσο για το προϊόν όσο και γενικά για την κατηγορία και αναμένεται να επενδύσουν προς αυτή την κατεύθυνση, μεταξύ άλλων, και με ένα δυναμικό επικοινωνιακό και προωθητικό πλάνο. Ήδη έχει δρομολογηθεί το λανσάρισμα νέων γευστικών προτάσεων και καινοτόμων προϊόντων, που θα περιέχουν κατίκι Δομοκού, ενώ  εδώ και λίγο καιρό πέρα από το κύπελλο των 200 γρ. και την δυνατότητα αγοράς του προϊόντος χύμα στον πάγκο των super markets, έχουν παρουσιαστεί νέες μεγαλύτερες συσκευασίες (1kg) με στόχο την αγορά ΗΟ.RE.CA, όπου η ΟΠΤΙΜΑ εκτιμά πως υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης.

Με την ευκαιρία της νέας συσκευασίας, νέας επικοινωνιακής στρατηγικής και νέας εικόνας, στα τέλη του Φεβρουαρίου αναμένεται να βγει στον αέρα η νέα διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος η οποία έχει δημιουργηθεί από την BBDO και θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό spot, digital παρουσία και άλλες εκτελέσεις.  Ακόμη, το κατίκι Δομοκού “Ορεινές Πλαγιές” κυκλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ η ετικέτα έχει ανανεωθεί από την g360 όσον αφορά το logo αλλά και το σχετικό εικαστικό, με στόχο να τονίζει την εντοπιότητα, την παράδοση και την αυθεντικότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον καταναλωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί με πιστοποίηση Π.Ο.Π.

Η μητρική Optima εμφάνισε τζίρο 134 εκατ. ευρώ το 2018 και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τυροκομικών προϊόντων στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς 14,5%. Ταυτόχρονα η φέτα Ήπειρος με βάση τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου του 2018, ίναι η No1 μάρκα φέτας για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, με μερίδιο αγοράς 14,8% σε όγκο και 16% σε αξία.

emea.gr

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή