"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.3 C
Trikala

Το συλλαλητήριο στα Τρίκαλα και ο συντηρητισμός των εκπαιδευτικών λειτουργών

lafarm

Σχετικά άρθρα

Τώρα έγινε πλέον καταφανές που οφείλεται το πρόβλημα στην εκπαίδευση. Θα σπάσει άραγε το απόστημα του βολέματος;

Την περασμένη Τετάρτη στην πόλη μας έγινε συγκέντρωση των εκπαιδευτικών με σκοπό την αποτροπή της δημιουργίας προτύπων και πειραματικών σχολείων.

Αυτή η εκδήλωση διαμαρτυρίας, εκτός του ότι αποτελεί πρωτάκουστο γεγονός, με την έννοια ότι οι εκπαιδευτικοί να μη θέλουν την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και του γενικότερου πλαισίου της μαθησιακής διεργασίας των αυριανών πολιτών της χώρας μας.


Όπως έγραψα και σε άλλα σημειώματα στη φιλόξενη σελίδα της ΤrikkiPress, όπου έχω σχολιάσει το γενικότερο συντηρητισμό των εκπαιδευτικών λειτουργών, ο οποίος δεν συνάδει καθόλου με την ιδιότητα των, σε όποια βαθμίδα και της εκπαίδευσης αυτοί ανήκουν.


Ο κόσμος μας αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, τους οποίους το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να παρακολουθεί συνεχώς και να αναπροσαρμόζεται σύμφωνα με τις τρέχουσες εξελίξεις.


Για αυτό το λόγο ο εκπαιδευτικός λειτουργός, δεν πρέπει να διακατέχεται από κάθε είδους συντηρητισμό και βόλεμα στην τρέχουσα τελματώδη κατάσταση, που το πέρασμα των εξελίξεων καθιστά και τον ίδιο αναχρονιστικό και παλαιομοδίτη.


Στην προκειμένη περίπτωση της εν λόγω διαμαρτυρίας, καθώς αυτή ευθαρσώς διαφαίνεται και από τις ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών παρατάξεων, προκύπτει μια ιδιότυπη αντίδραση στην πρόοδο και στην καινοτομία καθότι αυτή διαταράσσει τη βολή ορισμένων, χωρίς να θίγει κανένα κεκτημένο, αφού τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία θα είναι δημόσιου χαρακτήρα.


Η καινοτομία αυτή για το νομό μας είναι προϊόν βουλευτού και όχι βολευτού. Διότι ο βουλευτής βούλεται, άρα σκέπτεται ενώ ο βολευτής βολεύει και βολεύεται και ο ίδιος, σε μια συντηρητική κατάσταση, ανεξαρτήτως πολιτικής παράταξης στην οποία ανήκει.


Η βουλευτής αυτή στην προκειμένη περίπτωση είναι η κα Παπακώστα, επομένως θα πρέπει τόσο οι προοδευτικοί εκπαιδευτικοί λειτουργοί αφενός και οι γονείς αφετέρου, αν θέλουν τη γενικότερη πρόοδο των παιδιών των να ταχθούν υπέρ της δημιουργίας των προτύπων και πειραματικών σχολείων στην πόλη μας καθότι η πρόταση αυτή αποτελεί αυτονόητη καινοτομία προόδου.


Δικαιόπολης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης