Το… φρούτο της εργαλειοποίησης των δημοσκοπήσεων τώρα και στα Τρίκαλα! Reviewed by Momizat on . Όπως όλα, σ’ αυτόν τον τόπο  έτσι και οι δημοσκοπήσεις είναι εναρμονισμένες με το πολιτικό σύστημα. Επειδή αυτό διαθέτει υψηλή δυναμική χειραγώγησης, έτσι Όπως όλα, σ’ αυτόν τον τόπο  έτσι και οι δημοσκοπήσεις είναι εναρμονισμένες με το πολιτικό σύστημα. Επειδή αυτό διαθέτει υψηλή δυναμική χειραγώγησης, έτσι Rating: 0

Το… φρούτο της εργαλειοποίησης των δημοσκοπήσεων τώρα και στα Τρίκαλα!

Το… φρούτο της εργαλειοποίησης των δημοσκοπήσεων τώρα και στα Τρίκαλα!

Όπως όλα, σ’ αυτόν τον τόπο  έτσι και οι δημοσκοπήσεις είναι εναρμονισμένες με το πολιτικό σύστημα.

Επειδή αυτό διαθέτει υψηλή δυναμική χειραγώγησης, έτσι και οι δημοσκοπήσεις μοιάζουν χειραγωγούμενες. Από εργαλεία καταγραφής των τάσεων, (τη δεδομένη χρονική στιγμή που διενεργούνται), της κοινής γνώμης εργαλειοποιούνται για να επηρεάσουν και γιατί  όχι, ακόμη και να  διαμορφώσουν την κοινή γνώμη.

Απ’ ότι φαίνεται υπάρχουν περιπτώσεις και στο τοπικό πολιτικό προσωπικό που πληρώνουν δημοσκοπήσεις όχι για να ερευνήσουν τις διαθέσεις της κοινής γνώμης αλλά και να προωθήσουν τις υποψηφιότητές τους. Τελευταία δε, αυτό έγινε τάση…

Πως το κάνουν αυτό; Διαρρέοντας στοιχεία απ’ αυτά  που υποτίθεται ευνοούν τις δικές τους υποψηφιότητες και άλλα αρνητικά για συνυποψήφιους τους για να τους αποδομήσουν. Με τον τρόπο αυτό επιχειρούν να δώσουν δυναμική, δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα ή ακόμη και μια παράσταση νίκης για τους εαυτούς τους!

Η συγκεκριμένη προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης μέσω των δημοσκοπήσεων δεν είναι τοπικό… φρούτο. Μόνο που αυτό το… εισαγόμενο «φρούτο»  στα Τρίκαλα… ξινίζει. Κι αυτό γιατί τα Τρίκαλα είναι μια μικρή κοινωνία. Οι περισσότεροι γνωριζόμαστε με τα μικρά μας ονόματα. Δεν περιμένουν λοιπόν, τους δημοσκόπους από την Αθήνα να μας πουν αν ο τάδε είναι δημοφιλής και ο δείνα αχώνευτος. Αν ο «χ» υποψήφιος είναι φαβορί, ο «ψ» αουτσάιντερ και ο «ω» θα πάει… άπατος. Επομένως, η εργαλειοποίηση των δημοσκοπήσεων δεν έχει να προσφέρει και πολλά σε εκείνους που το επιχειρούν ψαρεύοντας σε θολά νερά.

Το αντίθετο θα λέγαμε. Επειδή ακριβώς, τα Τρίκαλα είναι μια μικρή κοινωνία είναι γνωστοί, εκείνοι που πληρώνουν τις δημοσκοπήσεις, εκείνοι που τις   διαρρέουν και εκείνοι που τις αναπαράγουν. Επομένως, προδίδει το άγχος και την αγωνία τους να γεμίσουν το αδειανό, ίσως πουκάμισο…

Εφημεριδα ΕΡΕΥΝΑ

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή