"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

14.1 C
Trikala

Το 1ο ΓΕΛ Τρικάλων: πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων

lafarm

Σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ

(Teacher´s training to the inclusion of the children of foreigners)

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 18 μήνες και γίνεται σε συνεργασία του 1ου ΓΕΛ Τρικάλων με :

  • ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ (NARODNI INSTITUT PRO DALSI VZDELAVANI  –ČESKÁ REPUBLIKA-PRAHA ),
  • ΤΟ  ΕΘΝΙΚΟ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΗΣ ΣΛΟΒΑΚΙΑΣ  ( Slovak State Pedagogical Institute),
  • ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ Associazione C.E.M.E.A. Napoli –Ιταλία

Στόχος των Στρατηγικών Συμπράξεων που υλοποιούνται με επιχορήγηση από το πρόγραμμα Erasmus+  είναι να αποφέρουν θετικά αλλά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για τα άτομα και τους φορείς που συμμετέχουν στις δραστηριότητες, αλλά και να επιφέρουν βελτιώσεις της εκπαίδευσης στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό το 1ο ΓΕΛ Τρικάλων συμμετέχει σε διετές πρόγραμμα  με τίτλο «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την ένταξη των παιδιών των αλλοδαπών»  μαζί με φορείς εκπαίδευσης από τις χώρες Τσεχία, Σλοβακία, Ιταλία.  

Το συγκεκριμένο  πρόγραμμα στοχεύει κύρια στην κάλυψη των αναγκών των εκπ/κών που προέρχονται από τη μεταβολή των κοινωνικοπολιτικών δεδομένων στην ΕΕ εξαιτίας της μετανάστευσης. Αυτές αφορούν την έλλειψη συστηματικής προσέγγισης στην προετοιμασία τους για τη διαχείριση της πολιτιστικής διαφοροποίησης και των αντίστοιχων ζητημάτων που αφορούν ιδιαίτερα την εκπαίδευση.  Επίσης στοχεύει στο σχεδιασμό των βασικών αρχών μεθοδολογικής υποστήριξης του εκπαιδευτικού προσωπικού στην ενσωμάτωση των αλλοδαπών μαθητών στις εκπαιδευτικές μονάδες σε Τσεχία/Σλοβακία/Ιταλία/Ελλάδα, σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, στη μη-τυπική και στις λοιπές εκπαιδευτικές δραστηριότητες/δράσεις στο πλαίσιο των μονάδων αυτών.

Επειδή η εκπαίδευση των αλλοδαπών παιδιών/μαθητών έχει γίνει προτεραιότητα και στις τέσσερις χώρες, οι συμμετέχοντες έχουν συμφωνήσει να εργαστούν από κοινού, προκειμένου να δημιουργήσουν εργαλεία  που θα παράσχουν ουσιαστική, χρήσιμη, πρακτική, ελεύθερα διαθέσιμη μεθοδολογική υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς που δραστηριοποιούνται σε αντίστοιχα περιβάλλοντα (σχολεία/εκπαιδευτικούς οργανισμούς). Θα υπάρξει εστίαση στις τρεις   βαθμίδες της εκπαίδευσης (προσχολική / δημοτικό / γυμνάσιο ) αλλά και στις δραστηριότητες/δράσεις που συνδέονται με την εκπαίδευση.

Η δεύτερη  διακρατική συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στη Νάπολη της Ιταλίας  και συμμετείχαν οι  εκπαιδευτικοί Αθανασία Ζαραμπούκα, Νικόλαος Μπάκος, Αλεξάνδρα  Παϊζάνου, Μαρία  Δημητρίου και Μαρία  Κοντογιάννη.    Η συνάντηση έγινε στο ίδρυμα  C.E.M.E.A. Napoli  όπου σ΄ έναν πολύ όμορφο χώρο φιλοξενούνται νηπιαγωγείο, τμήματα πανεπιστημιακής εκπ/σης με θέματα που αφορούν τις Τέχνες και τμήματα εκπ/σης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.

Στη διάρκεια του προγράμματος αναλύθηκαν αποτελέσματα ερωτηματολογίων που είχαν ετοιμαστεί και απαντηθεί από εκπαιδευτικούς που διδάσκουν  σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία και γυμνάσια  όλων των εταιρικών χωρών και που η επεξεργασία τους έγινε από το μαθηματικό του σχολείου μας κ. Νικόλαο Μπάκο.

Στο περιθώριο της συνάντησης  είχαμε  την ευκαιρία να ξεναγηθούμε  στη  Νάπολη  και  να γνωρίσουμε  την παραδοσιακή κουζίνα της Ν. Ιταλίας.

Ήταν μια πολύ επιτυχημένη συνάντηση, πολύ καλά οργανωμένη, με άψογη συνεργασία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης