"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

15 C
Trikala

Το 2029 η ηλεκτροκίνηση Καλαμπάκα-Παλαιοφάρσαλος και το 2044 Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Τα έργα, που παρουσίασε ο Χρήστος Σταϊκούρας, χωρίζονται σε 4 διακριτές περιόδους. Στα έργα που έχουν άμεση προτεραιότητα και πρέπει να ολοκληρωθούν μέχρι το 2026, σε αυτά με ολοκλήρωση πενταετίας (2029) και ακολουθούν έργα με δεκαετή σχεδιασμό (2034) και μελλοντικά έργα με εικοσαετή σχεδιασμό (2044).

Σε βάθος 5ετίας

  • Παλαιοφάρσαλος –Καλαμπάκα: Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS Level 1 και κατασκευή παρακαμπτήριας γραμμής στον Σ.Σ. Σοφάδων. Έργο ενταγμένο στο ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Αναφέρεται ως έργο στο “ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ” 2021-2027 αλλά λόγω “DANIEL” δεν έχει γίνει ακόμα η διαδικασία.
  • Με ορίζοντα 20ετίας
  • Δυτική Εγνατία:  Καλαμπάκα –Ηγουμενίτσα με 1.55 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση
  • Δυτική Εγνατία: Καλαμπάκα – Κοζάνη με 550 εκατ. ευρώ – Υπό διερεύνηση

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αυτοί που πιστεύουν στο άνω σχόλιο, είναι οι ίδιοι που πιστεύουν ότι ο Τζανακούλης μαζί με το Μαράβα και τον Ούτρα, θα υλοποιήσουν το φράγμα της Πύλης.
    Υ.Γ. Πιστεύετε, αλλά (καλού- κακού) μην …ερευνάτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΑΚΕΘ

Δείτε επίσης