Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Τρικάλων εξιχνιάστηκαν -2- περιπτώσεις απάτης και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος ημεδαπού άνδρα και άγνωστων, μέχρι στιγμής, συνεργών του.
Ειδικότερα, την 7-10-2024 το πρωί στα Τρίκαλα, άγνωστος άνδρας επικοινώνησε τηλεφωνικά με ηλικιωμένο ημεδαπό άνδρα, προσποιούμενος τον γιατρό και με το πρόσχημα της άμεσης ανάγκης για χειρουργική επέμβαση στενού συγγενικού του προσώπου μετά από σοβαρό τροχαίο ατύχημα, τον έπεισε να παραδώσει το χρηματικό ποσό των -4.550- ευρώ εντός πλαστικού πορτοφολιού στον ημεδαπό συνεργό του, ο οποίος είχε μεταβεί στην πόλη των Τρικάλων.
Σε νομότυπη έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του ημεδαπού δράστη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των -2.150- ευρώ και -1- κινητό τηλέφωνο.
Από τη συνεχιζόμενη έρευνα προέκυψε ότι, ο προαναφερόμενος δράστης και άγνωστοι συνεργοί του, ενεργώντας με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με τη μέθοδο νοσηλείας συγγενικού προσώπου, μεσημβρινές ώρες της 27-09-2024 σε περιοχή της Αττικής, εξαπάτησαν ηλικιωμένη ημεδαπή γυναίκα, πείθοντάς την να παραδώσει το χρηματικό ποσό των -2.000- ευρώ.
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί αρμοδίως.
Με αφορμή τη συγκεκριμένη υπόθεση, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας συνιστά:
- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθούν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα ότι συγγενικό σας πρόσωπο έχει προκαλέσει τροχαίο ατύχημα ή με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο, χειρουργική επέμβαση). Μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
- Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού-συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό-συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
- Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
- Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.ά.).