Τρίκαλα – Ο δρόμος για το ρόδι δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα Reviewed by Momizat on . Διακρίσεις μετ΄εμποδίων στην επεξεργασία χυμού ρόδι για την εταιρία Red Gold που εδρεύει στα Τρίκαλα, καθώς μπορεί να πρωταγωνιστεί με εξαγωγές (σε Γερμανία, Αυ Διακρίσεις μετ΄εμποδίων στην επεξεργασία χυμού ρόδι για την εταιρία Red Gold που εδρεύει στα Τρίκαλα, καθώς μπορεί να πρωταγωνιστεί με εξαγωγές (σε Γερμανία, Αυ Rating: 0

Τρίκαλα – Ο δρόμος για το ρόδι δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα

Τρίκαλα – Ο δρόμος για το ρόδι δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα

Διακρίσεις μετ΄εμποδίων στην επεξεργασία χυμού ρόδι για την εταιρία Red Gold που εδρεύει στα Τρίκαλα, καθώς μπορεί να πρωταγωνιστεί με εξαγωγές (σε Γερμανία, Αυστρία) και δυναμική παρουσία σε πολυκαταστήματα (π.χ ΙΚΕΑ) και σούπερ μάρκετ, αλλά τα οικονομικά αποτελέσματα που καταγράφει δεν είναι ανάλογης δυναμικής.

 

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της εταιρίας Τάκη Χαντζή (πρώην δήμαρχο Πελιναίων) «παρά τις κοπιώδεις προσπάθειες μας, τις πολλές εργατοώρες που αφιερώνουμε (ως οικογένεια) στην καλλιέργεια επεξεργασία, συσκευασία και προώθηση στην αγορά, 100% φυσικού χυμού ρόδι και τα πολλά χρήματα που επενδύσαμε για ψυγεία, αποθηκευτικούς χώρους και υψηλής ποιότητας καλλιεργητική φροντίδα, εν τούτοις ακόμη δεν έχουμε σηκώσει κεφάλι σε οικονομικό επίπεδο.

 

Και αυτό γιατί στο ξεκίνημα της προσπάθειας μας απουσίαζε τελείως η κρατική στήριξη (ούτε τις αποζημιώσεις από τον παγετό του 2010 δεν πήραμε), ούτε είχαμε σωστές και εξειδικευμένες συμβουλές από τους ιδιώτες γεωτεχνικούς. Η συμβουλή μου σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με τις ροδιές, τις καρυδιές ή κάποιες άλλες νέες καλλιέργειες είναι να μην παρασύρονται από παροτρύνσεις καθηγητών και άλλων καρεκλοκένταυρων, διότι η θεωρία από την πράξη απέχει πολύ. Και βασικά να έχουν κάποια χρήματα στην άκρη, γιατί στην αρχή θα βάζουν μόνο το χέρι στην τσέπη τους».    

Από πέρυσι πάντως η Red Gold με τα μπουκαλάκια με φυσικό χυμό ρόδι άρχισε να κατακτά την εγχώρια αγορά κι από φέτος (περί τα μέσα Απρίλη) θα προχωρήσει σε γευστικές δοκιμές σε πολλά σημεία της Αθήνας, κερνώντας τους περαστικούς σφηνάκια με ρόδι. Στόχος η μεταπώληση του προϊόντος σε περίπου 3000 καταστήματα της πρωτεύουσας. Από του χρόνου μάλιστα η εταιρία θα προχωρήσει στην αντίστοιχη επεξεργασία και χυμοποίηση κερασιού.

EΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή