"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.3 C
Trikala

Τρίκαλα: Open Malls στην αγορά προς όφελος επιχειρήσεων-καταναλωτών

lafarm

Σχετικά άρθρα

Tα Open Malls, όπως είναι ευρύτερα γνωστή η πρωτοβουλία, αφορούν μια σειρά ενεργειών ψηφιακής διασύνδεσης των υφιστάμενων επιχειρήσεων αλλά και παροχών τόσο προς τους επαγγελματίες όσο και τους καταναλωτές. Για τον σχεδιασμό των “Ανοιχτών Κέντρων Εμπορίου” μίλησε εκτενώς, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο, ο ειδικός σύμβουλος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Αναστάσιος Παντελάκης, τονίζοντας “τα πολλαπλά κέρδη επιχειρήσεων και καταναλωτών μέσω των παροχών που προσφέρει και των εκπτώσεων…”. Μεταξύ αυτών, όπως σημείωσε, πρωτοποριακές εφαρμογές για την ανάπτυξη των πωλήσεων με τη χρήση της τεχνολογίας, σύγχρονο μάρκετινγκ και προβολή-διαφήμιση, τονίζοντας εμφαντικά πως “εάν δεν συνεργαστούμε, δεν θα νικήσουμε σ’ αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και την ανταγωνιστική αγορά…”. Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα, το οποίο υπάγεται στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης, εφαρμόζεται ήδη σε τέσσερις πόλεις της χώρας και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη, τον Πειραιά και την Πάτρα, με επιδίωξη του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων και της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θεσσαλίας να χρηματοδοτηθεί η όλη δράση μέσα από κονδύλια και με τη στήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης