Εκεί στην Αστική Ανάπτυξη έχουν λάβει Βρετανική ανατροφή, μιας και το Ριζαριό αποτελούσε έως πρότινος Βρετανική αποικία, κόμβος δε του εμπορίου από melons and watermelons στις πλατοφόρμες στα Datsun και του ζωοπάζαρου με mules donkeys horses κοινώς μπλάρια, γουμάρια και άλογα ελληνιστί ……. Μάλλον από εκεί εκμαιεύτηκε η φαϊνή ιδέα της δημιουργίας πάρκου ζώων αυτοχθόνων φυλών ( με απευθείας αναθέσεις μη ξεχνάμε για του λόγου του κατεπείγοντος)……. Άραγε πως θα το ονομάσουν αυτό το Park?
[μα αφορμή το κείμενο του κ. Κουτεντάκη για Blossom Street και Forest park]
Λήσταρχος Γκαντάρας




Apache park, είναι μια πρόταση με βάση τα γραφόμενα
Όλα τα ζα…(βα) Park, αν δέχονται προτάσεις.
Madrigal (Μαντρί-γάλα).Ασε πού οί ξένοι θα νομίζουν ότι είναι το βοηθητικό της Βιγιαρεάλ καί βούρ μέσα.