Μια πόλη – εργοτάξιο, έργα από εδώ, έργα από εκεί και με τους πολίτες να έχουν φτάσει πραγματικά στα όριά τους και δικαιολογημένα… Η οδός Πύλης ξανά για πολλοστή φορά στο επίκεντρο και να ταλαιπωρείται πάλι από έργα.
Τρείς μήνες πριν είχαμε ξανά τα ίδια με τον κόσμο να είναι και τότε στα όριά του. Ολοκλήρωσαν τα έργα ύδρευσης και παράτησαν όλα τους τα μηχανήματα στον Μύλο Ματσόπουλου ένα ολόκληρο καλοκαίρι…
Ένα από τα χαρακτηριστικά αυτής της πόλης όσον αφορά την ανάπλασή της είναι ότι όλα τα έργα ξεκινάνε ταυτόχρονα χωρίς πλάνο και όλο αυτό ταλαιπωρεί τους πολίτες και την καθημερινότητά τους.
Οι «τοπικοί άρχοντες» φαίνεται να μην συγκινούνται εύκολα με την όλη κατάσταση ρίχνοντάς τα όλα στις θητείες Παπαστεργίου (λέγοντας ότι τα περισσότερα έργα αποφασίστηκαν από τον ίδιο), ξεχνώντας ότι και οι ίδιοι ήταν στην παράταξη του τέως δημάρχου και νυν διορισμένου υπουργού.
Η Δημοτική Αρχή και κυρίως ο κύριος Καταβούτας που είναι αντιδήμαρχος στην ίδια θέση για τρίτη συνεχόμενη φορά, πρέπει να καταλάβετε ότι είστε εκεί για να κάνετε πιο εύκολη και όχι πιο δύσκολη την ζωή των πολιτών. Πρέπει να φτιάξετε ένα πλάνο που να λειτουργεί
προς το συμφέρον των πολιτών και να βελτιώσει, όχι να χειροτερέψει την ήδη χειρότερη καθημερινότητά τους
Γιώργος Καρράς
Λαός- Έργα.
Σύνθημα της Εθνικής Ριζοσπαστικής Ενώσεως.
Για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, που πουλάνε εξυπνάδα από τη Wikipedia.
Για διάβασε τα “Τα οικονομικά της μεταπολεμικής περιόδου (1950-1967)” στην “Ιστορία της οικονομίας της Ελλάδας” στη wikipedia.
Στην μεταπολίτευση είχαμε αντί για σχέδιο Μάρσαλ και έργα της ΕΡΕ, τα πακέτα Ντελόρ και ΚΠΣ, αλλά ο Ανδρέας και ο Κωστάκης τα έκαναν κατανάλωση, αντί για έργα.