Τόνωση της εγχώριας ζήτησης Reviewed by Momizat on .   Το πρόγραμμα που παρουσίασε στη ΔΕΘ ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας, είναι πρόγραμμα για τη στήριξη της κοινωνίας και την επανεκκίνηση της οικονομίας.   Το πρόγραμμα που παρουσίασε στη ΔΕΘ ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας, είναι πρόγραμμα για τη στήριξη της κοινωνίας και την επανεκκίνηση της οικονομίας. Rating: 0

Τόνωση της εγχώριας ζήτησης

Τόνωση της εγχώριας ζήτησης

 

Το πρόγραμμα που παρουσίασε στη ΔΕΘ ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας, είναι πρόγραμμα για τη στήριξη της κοινωνίας και την επανεκκίνηση της οικονομίας.

Είναι πρόγραμμα ρήξης με το παρελθόν των τελευταίων 4 ετών σκληρής εισοδηματικής και δημοσιονομικής λιτότητας.

Αντίθετα με την πολιτική της συγκυβέρνησης (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) και την πολιτική των μνημονίων και της τρόικας που δεν κατόρθωσαν να βγάλουν την οικονομία από την ύφεση, την πρωτοφανή ανεργία (κοντά στο 27%) και τη φτώχεια (σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία 6.300.000 συμπολίτες), αλλά έθεσε σαν πρώτο στόχο τη μείωση του δημόσιου ελλείμματος αφήνοντας το χρέος να μεγαλώνει.

Η κύρια επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ είναι να ξεφύγει η χώρα από την παγίδα του χρέους και να αναπτυχθεί χωρίς να διαλυθεί η κοινωνική ισορροπία και συνοχή που ήδη δοκιμάζεται.

Η στρατηγική διαφορά του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ είναι πως επιδιώκει να βασίσει την οικονομική ανάκαμψη στην ίδια την κοινωνία και στους πολίτες της.

Αυτό δεν οφείλεται τόσο στη μεγαλύτερη κοινωνική ευαισθησία που έχει για ιδεολογικούς λόγους σαν αριστερό κόμμα, όσο στο ότι λαμβάνει υπόψη του και προσαρμόζεται στη δομή της ελληνικής οικονομίας, που στηρίζεται στην εγχώρια ζήτηση, την εγχώρια κατανάλωση και τους μισθούς.

Γι’ αυτό και επιδιώκει με κάθε δυνατό τρόπο να τονώσει την ενεργό ζήτηση δημιουργώντας απασχόληση, μειώνοντας τα φορολογικά βάρη, ρυθμίζοντας χρέη και ενισχύοντας τη ρευστότητα για τη χρηματοδότηση επιχειρηματικών επενδύσεων που σήμερα έχουν παγώσει.

 

Χρήστος Σιμορέλης

Μέλος της Γραμματείας ΣΥΡΙΖΑ

 

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή