"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

20.3 C
Trikala

Τrikkipress : Ο E65 , η πολιτική υποκρισία , η κριτική του τίποτα…..και η ουσία

lafarm

Σχετικά άρθρα

 

Διαβάζοντας κάποιος τις δηλώσεις  των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας Νίκου Λέγκα και Ηλία Βλαχογιάννη για την νέα χάραξη του βόρειου τμήματος «Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός» του Αυτοκινητόδρομου E65, εύκολα μπορεί να βγάλει το συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια προσπάθεια δημιουργίας τεχνητών εντυπώσεων για να ξεχαστούν οι ευθύνες   βαρύνουν την πρώην κυβέρνηση.

Η αλήθεια είναι πως η μεγαλύτερη ευθύνη ανήκει βέβαια στην Κυβέρνηση  Σαμαρά – Βενιζέλου, που τον Δεκέμβριο του 2013 με την συμφωνία επανεκκίνησης των Έργων Παραχώρησης, που κυρώθηκε τότε στην Ελληνική Βουλή, αποφάσισε ότι μόνο ο Ε65 από όλους τους άλλους άξονες της χώρας (Κλειδί-Μαλιακός, Κόρινθος – Πάτρα, Μορέας, Ιόνια Οδός) θα πρέπει να είναι τυφλός και ανολοκλήρωτος και να κατασκευασθεί μόνο το τμήμα «Τρίκαλα – Ξυνιάδα», αναβάλλοντας για το μέλλον τα υπόλοιπα δύο τμήματα του Αυτοκινητόδρομου, δηλαδή το νότιο τμήμα «Ξυνιάδα – Λαμία» αλλά και το βόρειο «Τρίκαλα – Εγνατία Οδός».

Και το ερώτημα που τίθεται είναι  που ήταν όλοι αυτοί που φωνάζουν , αφού συνεχίζεται η  εκτέλεση της Σύμβασης του Έργου που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση!

Γιατί δεν άρθρωσαν πολιτικό λόγο το 2013 όταν αφέθηκε τυφλός και ατελής ο Ε65;

Μήπως επειδή τον άφησε τυφλό η Κυβέρνηση που οι ίδιοι στήριζαν πολιτικά;

Όσον αφορά την νέα χάραξη του αναβαλλόμενου βόρειου τμήματος «Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός», αυτή αποφασίσθηκε αναγκαστικά αφού κατέπεσε στα Ελληνικά Δικαστήρια η αρχική χάραξη «Καλαμπάκα – Παναγιά» που διέρχονταν μέσα από χαρακτηρισμένη ως βιότοπο της αρκούδας περιοχή.

Η νέα προτεινόμενη από τον «Παραχωρησιούχο» χάραξη, που συναντά την «Εγνατία Οδό» στο χωριό «Κηπουρειό» του Νομού Γρεβενών, είναι αλήθεια ότι απομακρύνει τα Τρίκαλα από τα Γιάννενα κατά 30 περίπου χιλιόμετρα σε σχέση με την αρχική ακυρωθείσα χάραξη μέσω Παναγιάς, αλλά συγχρόνως συντομεύει την απόσταση των Τρικάλων προς τα Γρεβενά, την Καστοριά, την Κοζάνη, την Φλώρινα, την Βέροια , τα βόρεια σύνορα της χώρας , τη Θεσσαλονίκη.

Ουδέν κακό αμιγές καλού.

Η ουσία δεν είναι η χάραξη του Ε65, ο οποίος σχεδιάσθηκε ως ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος που θα συνδέει την ΠΑΘΕ με την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ, αλλά η υλοποίηση και ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού οδικού άξονα με την σημαντικότατη επίδραση στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας αλλά και των άλλων γειτονικών γεωγραφικών διαμερισμάτων της χώρας.

Η μεγάλη ευθύνη και το μεγάλο σκάνδαλο για τον Ε65 και για την Δυτική Θεσσαλία γενικότερα, δεν είναι η προτεινόμενη  χάραξη όπως μερικοί προσπαθούν να παρουσιάσουν για καθαρά ιδιοτελείς πολιτικές επιδιώξεις, αλλά με ποία κριτήρια και με ποίων την απόφαση χαρακτηρίσθηκε το 2013 ως μη συμφέρων και ως αντιοικονομικός ο άξονας αυτός, με αποτέλεσμα να συρρικνωθεί και να κατασκευασθεί μόνο στο τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα και να εγκαταλειφθεί το βόρειο και το νότιο τμήμα του.

Μπορεί να είναι αντιοικονομικός ο Αυτοκινητόδρομος που παραλαμβάνει όλη τη ροή των οχημάτων από την Δυτική Μακεδονία και τα βόρεια σύνορα της χώρας (Σκόπια, Αλβανία) και ακολουθεί την πιο σύντομη διαδρομή προς την Κεντρική και Νότια  Ελλάδα;

Είναι μη συμφέρων ο Αυτοκινητόδρομος Ε65, που όταν ολοκληρωθεί θα μειώνει την διαδρομή Λάρισα – Λαμία (διαμέσου  Καρδίτσας) κατά 30 χιλιόμετρα και θα εξοικονομεί χρόνο και χρήμα για τους οδηγούς των οχημάτων;          

Και το ερώτημα που αβίαστα προκύπτει είναι να έπαιξαν άραγε ρόλο στην απόφαση του 2013 για συρρίκνωση του Ε65 και ανταγωνιστικά προς τον Αυτοκινητόδρομο συμφέροντα ή μόνο η άγνοια των τότε ιθυνόντων της Κυβέρνησης;   

 Το μόνο σίγουρο βέβαια συμπέρασμα είναι ότι, τίποτα δεν θα διορθωθεί σε αυτόν τον τόπο όσο περισσεύει η πολιτική υποκρισία και η μετάθεση των δικών μας ευθυνών στους ώμους των άλλων…  

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης