Όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία ανά την Ελλάδα, από Αλεξανδρούπολη μέχρι Κρήτη, από Ρόδο μέχρι Κέρκυρα, προτείνουν και συνδυάζουν τα Τρίκαλα είτε αποκλειστικά είτε σε συνδυασμό με τις γύρω περιοχές, ως τοπ Χριστουγεννιάτικη απόδραση.
Ο πασίγνωστος και φημισμένος «Μύλος των Ξωτικών», είναι κορυφαίος και must Χριστουγεννιάτικος προορισμός, προσφέροντας μοναδικές στιγμές σε μικρούς και μεγάλους.
Είναι γεγονός πως έχουν κατακλυστεί όλα τα social από διαφημίσεις και προτάσεις εκδρομών για τα Τρίκαλα και τον Μύλο.
Στο μετρό της Αθήνας παίζουν διαφημιστικά trailer του Μύλου και της πόλης και εδώ αξίζει να επισημάνουμε πως είναι έντονο και το εκδρομικό ενδιαφέρον από πολλά ταξιδιωτικά γραφεία γειτονικών χωρών.
Τα Τρίκαλα κερδίζουν επάξια τα τελευταία χρόνια τον τίτλο «πρωτεύουσα των ελληνικών Χριστουγέννων» και αναλογιστείτε πως όλα αυτά συμβαίνουν ενώ το θεματικό πάρκο του Μύλου δεν έχει ακόμη ανοίξει τις πύλες του.
Με αυτούς τους ρυθμούς προβλέπεται ρεκόρ επισκεψιμότητας φέτος….!!!
Ρεκόρ επισκεψιμότητας με μηδενική κατανάλωση
Τι μηδενική κατανάλωση; Για ρώτησε και μάθε.
Έτσι μπράβο τα γυαλιά σε όλους και έξυπνοι είμαστε και οποία πέτρα και αν σηκώσεις έχει και έναν τρικαλινο και (“μαγκες’) άμα λάχει!!!!