"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.2 C
Trikala

Αιτήματα πολιτών στον Δ. Τρικκαίων και μέσω της εφαρμογής για τη στάθμευση

lafarm

Σχετικά άρθρα

Μια νέα δυνατότητα για άμεση καταγραφή αιτημάτων προσφέρει ο Δήμος Τρικκαίων στους πολίτες. Εκτός από το γνωστό Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών (το «20000»), όσοι/ες χρησιμοποιούν την εφαρμογή της Novoville για τη στάθμευση, θα μπορούν πλέον να τη χρησιμοποιούν και για υποβολή αιτημάτων.
Η σχετική δυνατότητα ενσωματώθηκε ήδη στην πλατφόρμα της Novoville και, επομένως, ο Δήμος θα μπορεί ταχύτερα να γνωρίζει το αίτημα, προκειμένου να ανταποκρίνεται σε αυτό.
Οσοι/ες έχουν ήδη «κατεβάσει» την εφαρμογή στο κινητό τους, δε χρειάζεται να κάνουν κάτι άλλο, παρά μόνο να… τη χρησιμοποιούν για την επικοινωνία με τον Δήμο Τρικκαίων.
Οσοι/ες θέλουν να έχουν αμεσότητα στη χρήση, είτε για στάθμευση είτε για υποβολή αιτημάτων, θα πρέπει να κάνουν μια απλή κίνηση: Να κατεβάσουν ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή της Novoville για “έξυπνες” κινητές συσκευές (iOS και Android) ή μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Τρικκαίων (στη διεύθυνση www.trikalacity.gr)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης