"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.8 C
Trikala

Αν απορούν ακόμη κάποιοι, γιατί δεν ήρθε η ανάπτυξη στα Τρίκαλα..

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η Εθνική οδός Τρικάλων – Ιωαννίνων αποτελεί τη μοναδική συγκοινωνιακή σύνδεση για το νομό Τρικάλων με το γειτονικό νομό  Ιωαννίνων αλλά και της Περιφέρειας Θεσσαλίας με την όμορη Περιφέρεια Ηπείρου. 


Παρ` όλα αυτά δεκαετίες τώρα, ουδεμία ουσιαστική παρέμβαση υπήρξε για τη βελτίωση της συγκεκριμένης οδικής αρτηρίας η οποία συνδέει τη κεντρική Ελλάδα με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και τις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης.


Μάλιστα το τμήμα Μουργκάνι Καλαμπάκας – Παναγία(Αυχένας), που αποτελεί και το πιο επικίνδυνο τμήμα της διαδρομής, είχε αφεθεί στη μοίρα του ακόμη και πολύ πριν εξαγγελθεί η κατασκευή του Ε-65.


Είναι χαρακτηριστικό ότι ουδέποτε οι ιθύνοντες του νομού επέδειξαν ούτε καν “ακαδημαικό” ενδιαφέρον για τη δρομολόγηση της παράκαμψης της Τρυγόνας, του Κορυδαλλού και των στροφών πάνω από τη Παναγία.


Αφουγκραζόμενοι μεταπολιτευτικά απόλυτα τις επιθυμίες των Τρικαλινών ψηφοφόρων οι ίδιοι εφάρμοσαν πιστά το δόγμα : “Μπορεί τα έργα να φέρνουν ανάπτυξη αλλά τα ρουσφέτια φέρνουν ψήφια”, ενώ τα τοπικά ΜΜΕ αρκούνται να προβάλλουν μόνο ψώνια και φελλούς.

Κων. Κουτσονάσιος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης