"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.4 C
Trikala

Απόλυτη δικαίωση της TrikkiPress για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 – Ιδιαίτερα σοβαρό, κατασκευαστικό πρόβλημα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Από τον περασμένο Μάιο είχαμε ενημερώσει τους αναγνώστες της TrikkiPress για την αστοχία στη χάραξη του νότιου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65 η οποία στέλνει το έργο 1,5 χρόνο πίσω!

Όλο αυτό το διάστημα οι υπεύθυνοι της εταιρείας, διέψευδαν τις όποιες ανησυχίες για τα προβλήματα του υπάρχοντος σχεδιασμού, διοργανώνοντας μάλιστα και φιέστες με τη παρουσία του πρωθυπουργού.

Από τις 5 Μαίου η ΤΡΙΚΚΗPress με άρθρο του Κώστα Κουτσονάσιου, είχε προειδοποιήσει για μεγάλη καθυστέρηση ολοκλήρωσης του νότιου τμήματος του Ε-65, λόγω της εσφαλμένης αρχικής χάραξης και κατασκευαστικών αστοχιών.

Σήμερα οκτώ μήνες μετά, δυστυχώς επαληθευόμαστε και οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις κάνουν λόγο για τουλάχιστον 18 μήνες καθυστέρηση παράδοσης του εν λόγω οδικού τμήματος.

Παρακάτω ακολουθεί η σχετική προφητική αρθρογραφία της 5ης Μαίου για το ζήτημα:

Νέες καθυστερήσεις στον Ε 65 – Στον αέρα ο σχεδιασμός για την έγκαιρη παράδοση του νοτίου τμήματος

Πρόσθετες καθυστερήσεις στη σχεδιαζόμενη παράδοση στη κυκλοφορία του νότιου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε- 65, παρά τις πρόσφατες εξαγγελίες της Κυβέρνησης, προκαλούν τα νέα προβλήματα που προέκυψαν στη περιοχή Διάκου – Λιανοκλαδίου.

Σύμφωνα με έγγυρες πληροφορίες, η υπάρχουσα χάραξη προβλέπει ότι ο οδικός άξονας θα διέλθει άνωθεν της νέας σιδηροδρομικής σήραγγας(κατασκευής ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ).

Δεν κρίνεται όμως τεχνικά ασφαλής από την εταιρεία υλοποίησης του έργου(ΤΕΡΝΑ), αφού όταν κατασκευάστηκε προ ολίγων ετών η σήραγγα, δεν είχαν προβλεφθεί ανάλογες στατικές μελέτες και δομικές ενισχύσεις.

Έτσι προκρίνεται, είτε η κατασκευή γεφύρωσης υπεράνω της σήραγγας η επανασχεδίαση του τμήματος και παράκαμψη της περιοχής συνολικού μήκους 4 χιλιομέτρων. 

Μέχρι να επιλυθούν τα πολιτικά και νομικά προβλήμματα με την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης, θα υπάρξουν σίγουρα αρκετοί μήνες καθυστέρηση, ενώ πρόσθετος χρόμος θα χρειαστεί για τις νέες παρεμβάσεις.

Το μόνο καλό νέο είναι, ότι εκτός απροόπτου και εντός του Μαΐου εγκαθίστανται τα εργοτάξια στη περιοχή μας, ξεκινώντας τη κατασκευή του θεωρούμενου “εύκολου” και ημιτελούς κομματιού του βόρειου τμήματος του Ε – 65(Τρίκαλα – Καλαμπάκα).

Κων. Κουτσονάσιος.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μπράβο για το άρθρο σας . καλό θα ήταν αν κ εφόσον μπορείτε να παρακολουθείτε κ την εξέλιξη του θέματος πχ για τα έξτρα έξοδα που θα χρειαστούν για το έργο- που θα αποδοθούν οι ευθύνες,αν επέμβει εισαγγελέας ,για τις ελειπεις μελέτες στατικότητας των εταιρειών

    • Από που προκύπτουν προβληματικές μελέτες στατικότητας των εταιρειών?
      Η χάραξη της γραμμής ΟΣΕ έγινε πριν 20 χρόνια, όταν δεν υπήρχαν τα σχέδια του Ε65, οπότε γιατί να έχει προβλέψει ο τότε μελετητής διέλευση του , πάνω από την σιδηροδρομική σήραγγα?

          • Ο ανάδοχος όταν αναλαμβάνει το έργο, δε κάθεται να κάνει τα σχέδια για τον δρόμο; το υπουργείο εναν διαγωνισμό προκηρύσσει και δίνει κάποιες προδιαγραφές που θέλει να πληρούνται. Τουλάχιστον στον χώρο της πληροφορικής που είμαι εγώ έτσι γίνεται, το design το κάνει ο προμηθευτής όχι το υπουργείο. Πέρα απ όλα αυτά, το αρθρο λέει “Δεν κρίνεται όμως τεχνικά ασφαλής από την εταιρεία υλοποίησης του έργου(ΤΕΡΝΑ)”. Εγώ καταλαβαίνω οτι υπήρχε μια χάραξη, η οποία περνούσε πάνω από τη σήραγγα του τρένου και η ΤΕΡΝΑ είπε, ώπα παιδιά αμα πάμε να πατήσουμε εδω θα κλαιμε ολοι μαζί μετά. Δε θα έπρεπε να έχει εγείρει τις ενστάσεις της νωρίτερα;

            • Όταν πήρε το έργο και είδε τα σχέδια, φυσικά και έκανε ενστάσεις και ζητάει αλλαγές ο ανάδοχος. Το ότι τώρα το μαθαίνουν τα ΜΜΕ είναι άλλο θέμα.
              Το Κράτος φταίει εδώ, αλλά κάποιοι έχουν κόμπλεξ με ιδιωτικό τομέα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης