"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.5 C
Trikala

Γκρεμίζεται η εγκαταλειμμένη γέφυρα «Καλατράβα» και στήνεται από την αρχή

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πρόκειται για την περιβόητη γέφυρα στην οδό Σατωβριάνδου (τύπου «Καλατράβα»), που είχε εγκαταλειφθεί.

Πλέον ο Δήμος Τρικκαίων, έχοντας προωθήσει όλες τις σχετικές ενέργειες, δίνει λύση, με στόχο να ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας γέφυρας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρικκαίων συζήτησε την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018 τη «Λήψη απόφασης επιλογής λύσης αποκατάστασης της γέφυρας Σατωβριάνδου και Κουτσούφλιανης».

Δηλαδή, τη λύση που θα επιλεγεί για τη γέφυρα που παραμένει επικίνδυνη και σε αχρηστία. Ο Δήμος Τρικκαίων είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες, όταν αρχικώς είχε προωθήσει την εκπόνηση μελέτης αποκατάστασης της γέφυρας, που έδινε τις βασικές κατευθύνσεις.

Μετά από αυτή, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου εξέτασε τρεις διαφορετικές λύσεις για τη γέφυρα και ουσιαστικά, για τον τρόπο με τον οποίο θα κατασκευαστεί.

Τελικά στο Δημοτικό Συμβούλιο προτάθηκε η λύση  που περιλαμβάνει την καθαίρεση του υφιστάμενου καταστρώματος και κατασκευή νέου.
Τα στάδια που θα ακολουθηθούν, είναι:
Καθαίρεση βραχιόνων.
Καθαίρεση υφιστάμενου καταστρώματος.
Κατασκευή νέου καταστρώματος γέφυρας.
Το επόμενο βήμα είναι να προκηρυχθεί η μελέτη για τον τρόπο με τον οποίον θα υλοποιηθεί το έργο. Τα χρήματα υπάρχουν στον Δήμο Τρικκαίων (περίπου 150.000€) και μόλις ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός και εκπονηθεί η μελέτη, θα ακολουθήσει η προκήρυξη διαγωνισμού για τις συγκεκριμένες εργασίες. Υπενθυμίζεται ότι η γέφυρα θα είναι διπλής κυκλοφορίας, με πεζοδρόμια εκατέρωθεν.
Τα θετικά αυτής της λύσης είναι δύο: το πρώτο, ότι δίνεται η δυνατότητα για σταδιακή της υλοποίηση, ανάλογα με τη διαθέσιμη χρηματοδότηση. Το δεύτερο, ότι δεν θα είναι πλέον επικίνδυνη η γέφυρα, αφού θα καθαιρεθούν οι βραχίονες και το υφιστάμενο κατάστρωμα, έως ότου εξασφαλιστεί η πίστωση για την κατασκευή νέου.
Το τρίτο και σημαντικότερο, ότι ένα έργο που καρκινοβατούσε για χρόνια και δεν επέτρεπε την επικοινωνία μεταξύ δύο πλευρών  των Τρικάλων, «βαδίζει» προς υλοποίηση.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτή η γέφυρα-απομίμηση της αντίστοιχης του Καλατράβα ξεκίνησε να κατασκευάζεται μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, τότε που «λεφτά υπήρχαν» και σήμερα παραμένει ως κακή ανάμνηση μιας άλλης εποχής, παχέων αγελάδων.

    Ήταν τότε, λίγο πριν, λίγο μετά, τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, τότε που «λεφτά υπήρχαν» και όλοι περνούσαν ζωή χαρισάμενη. Τότε που ο Καλατράβα και οι παρεμβάσεις του στην Αθήνα είχαν γίνει μόδα σε όλη την Ελλάδα. Και εμπνεύστηκαν και στην επαρχία, σε μια μικρή πόλη όπως τα Τρίκαλα, για να φτιάξουν μια γέφυρα στα πρότυπα του μεγάλου Ισπανού Αρχιτέκτονα.

    Η εν λόγω γέφυρα, ενώνει το… τίποτα με το πουθενά ή για την ακρίβεια μερικά κοτέτσια με ένα χωράφι! «Τα μπετά έπεσαν, η γέφυρα υψώθηκε αλλά γρήγορα άρχισε να γέρνει. Εγκαταλείφθηκε νωρίς, έφυγε για τα ξένα κι ο εργολάβος που την είχε αναλάβει και μένει πια να μας θυμίζει τη ματαιοδοξία μας!»

  2. Να σημειωθεί ότι το έργο κατασκευάζεται από την εταιρία Σωτήριου Ν. Καραντζούνη, ενώ εμπνευστής και σχεδιαστής της είναι ο κ. Παπαϊωάννου.
    Δήμαρχος Τρικκαιων ήταν ο Μιχάλης Ταμηλος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης