"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.4 C
Trikala

Διπλή διάκριση για το Μουσικό Σχολείο Τρικάλων

lafarm

Σχετικά άρθρα

Moysiko Sxoleio 2
H Γαλλική Γλώσσα γιορτάζει με επιτυχία για 4η συνεχή χρονιά στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων οι μαθητές του οποίου, συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων χρόνων, κατάφεραν να διακριθούν για ακόμη μια φορά στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας και μάλιστα σε δύο κατηγορίες : Γυμνάσιο και Λύκειο.

Οι ποιοτικές δημιουργίες των μαθητών μας κατά τα προηγούμενα έτη και οι επιτυχίες που αυτές σημείωσαν στον εν λόγω Διαγωνισμό (1ο Grand Prix – Μεγάλο Βραβείο το 2012, Grand Prix – Μεγάλο Βραβείο το 2013 και απλά Βραβεία το 2013 και το 2014) καθώς και τα έπαθλά τους (δωρεάν εκπαιδευτικά ταξίδια στη Γαλλία) αποτέλεσαν κίνητρο για νέες δημιουργίες και νέα συμμετοχή στον Διαγωνισμό.

Στον φετινό Διαγωνισμό, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να ανταποκριθούν σε μία «Invitation au voyage» «Πρόσκληση σε ταξίδι» και να επινοήσουν μία καμπάνια προώθησης θεματικών ταξιδιών στην Ελλάδα, για την κατηγορία Γυμνασίου και στη Γαλλία ή άλλη γαλλόφωνη περιοχή, για την κατηγορία Λυκείου-Πανεπιστημίου, με όχημα πάντα τη Γαλλική Γλώσσα και τις 10 λέξεις της Γαλλοφωνίας οι οποίες για το 2015 είναι οι εξής:
1. Amalgame (Αμάλγαμα, Κράμα, Μείγμα)
2. Bravo (Μπράβο)
3. Cibler (Στοχεύω – Καθορίζω)
4. Grigri (Γούρι-Φυλακτό – Μικρό μαγικό αντικείμενο)
5. Inuit (Εσκιμώος – παγωμένο)
6. Kermesse (Πανηγύρι, Υπαίθρια γιορτή)
7. Kitsch (Κίτς, Κακόγουστο)
8. Sérendipité (Τυχαία ανακάλυψη, Ευτυχής συγκυρία, Αναπάντεχη τύχη, Εύνοια, Ευκαιρία)
9. Wiki (Διαδικτυακός τόπος το περιεχόμενο του οποίου μπορεί ελεύθερα να τροποποιηθεί από τους επισκέπτες του)
10. Zénitude (Κατάσταση ηρεμίας)
moysuiko sxoleio
Ιδιαίτερα πρόθυμοι, οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στον φετινό Διαγωνισμό με 4 παραγωγές : με τις 3 εξ’αυτών οι μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου προσκαλούν μαθητές από γαλλόφωνες περιοχές να επισκεφτούν τον τόπο μας και να ανακαλύψουν τον πολιτισμό του, την ιστορία και τις φυσικές ομορφιές του.
Η 4η εργασία εκπονήθηκε από ομάδα της Β’ Λυκείου η οποία επέλεξε να μας ταξιδέψει στα πανέμορφα «Κάστρα της Γαλλίας» «Les châteaux de France» παρουσιάζοντας τα κείμενά τους μέσα από μία ενδιαφέρουσα κατασκευή, μία τρισδιάστατη κάρτα.
Όλες οι εργασίες είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς που δημιουργήθηκε από τους μαθητές με πολλή αγάπη, ευαισθησία και εφευρετικότητα και η οποία δεν άφησε ασυγκίνητους τους κριτές του Διαγωνισμού.
Ως εκ τούτου, το Σχολείο μας απέσπασε και φέτος δύο διακρίσεις στον Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας : μία στην κατηγορία Λυκείου με την προαναφερθείσα δημιουργία «Les châteaux de France» και μία στην κατηγορία Γυμνασίου με την ταινία «Voyage magique aux Μétéores» «Μαγικό ταξίδι στα Μετέωρα» που δημιούργησαν 5 μαθήτριες του β1 γυμνασίου και μέσα από την οποία παρουσιάζουν με πραγματικά ευρηματικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της αφήγησης και της δραματοποίησης, τα αγαπημένα μας Μετέωρα.
Οι ομάδες που δημιούργησαν τις 2 διακριθείσες εργασίες αποτελούνται από τις μαθήτριες :
Β1 Γυμνασίου : «Voyage magique aux Météores»
Καίτη Ακρίβου
Θεοδώρα Βάκη
Στέλλα Βράντζα
Κωνσταντίνα Ζαμπούρα
Δήμητρα Κωστίκα

Β’ Λυκείου : «Les Châteaux de France»
Ραφαηλία Κόντου
Μαργαρίτα Κωστοπούλου
Ιουλία Σακουμπέντα
Ευαγγελία Φέκου
Φωτεινή Χατζιάρα

Το Σάββατο 21 Μαρτίου οι μαθήτριές μας συμμετείχαν στην τελετή απονομής των βραβείων που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από την Γαλλική Πρεσβεία, το Γαλλικό Προξενείο και το Γαλλικό Ινστιτούτο, παρουσία εκπροσώπων των Προξενείων της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και του Καναδά.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας που στέκεται πάντα, αρωγός στις δράσεις μας και προθυμοποιήθηκε και αυτή τη φορά να συνδράμει στην πραγματοποίηση της μετακίνησης των νικητριών ομάδων στη Θεσσαλονίκη για να παραστούν στην τελετή βράβευσης καθώς και τους γονείς που συνόδευσαν τις μαθήτριες.

θα θέλαμε, επίσης, να εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και διάθεση συμμετοχής στον διαγωνισμό αποδεικνύοντας ότι «το σχολείο γίνεται αποτελεσματικό όταν οι μαθητές βιώνουν τη μάθηση, αποκτώντας πολύτιμες γλωσσικές, διαπολιτισμικές, καλλιτεχνικές, κοινωνικές και άλλες δεξιότητες και όταν οι δραστηριότητές τους αγκαλιάζονται, υποστηρίζονται και επαινούνται» όπως αναφέρει η Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας, κ. Αγγελική Κοφίδου, στη συγχαρητήρια επιστολή της.
Θα θέλαμε, τέλος, να συγχαρούμε ιδιαίτερα τις δύο 5μελείς ομάδες μαθητριών που συνετέλεσαν στη δημιουργία των βραβευθέντων έργων και την υπεύθυνη καθηγήτρια Γαλλικών, την κ. Ευαγγελία Σύρρου, ελπίζοντας η διάκρισή τους να αποτελέσει κίνητρο για άλλες καινοτόμες δραστηριότητες και δημιουργικές επιτεύξεις στο μέλλον.

Ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων
Βασίλειος Παπακώστας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης