"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.3 C
Trikala

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Μπαίνει στην αγορά του νερού

lafarm

Σχετικά άρθρα

Από άλλη πηγή, διαφορετική από της Δουμπιά, και με άλλο brand αναμένεται να λανσάρει η οικογένεια Σαράντη το ήπιο μεταλλικό νερό, που προανήγγειλε την Πέμπτη, σε εκδήλωση στην Αθήνα, η Ελληνικά Γαλακτοκομεία.

Σύμφωνα με το FnB Daily, «πρόκειται για νέα πηγή, και όχι για εξαγορά υφιστάμενης μονάδας. Η κίνηση αυτή ήταν απαραίτητη, δεδομένου ότι η πηγή Δουμπιά παράγει φυσικώς ανθρακούχο νερό. Το ίδιο ισχύει και για το brand, το οποίο αφορά αποκλειστικά τη συγκεκριμένη πηγή».

Θυμίζουμε ότι ο θεσσαλικός όμιλος της οικογένειας Σαράντη εδώ και δύο χρόνια έχει εντάξει στο portfolio της το brand Δουμπιά, το οποίο εμφιαλώνεται από την ομώνυμη πηγή που βρίσκεται σε προστατευόμενη περιοχή natura της Βόρειας Χαλκιδικής.

“Είναι τιμή για εμάς να επανασυστήσουμε στην αγορά το γαστρονομικό προφίλ της Δουμπιά, του μοναδικού γαστρονομικού ανθρακούχου νερού και προκύπτει όπως το βλέπετε στη φιάλη. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας γι αυτό το προϊόν ”, δήλωσε ο Στέλιος Μ. Σαράντης, Chief Commercial Officer της Ελληνικά Γαλακτοκομεία σε εκδήλωση για το Δουμπιά στην Αθήνα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχές του έτους η εταιρεία εμπλούτισε το portfolio της Δουμπιά με τρεις νέες γεύσεις με φυσικά αρώματα μεσογειακών φρούτων: • Λεμόνι • Μαστίχα • Περγαμόντο.

Στην ίδια εκδήλωση ο Δημήτρης Γκουβάρας, σύμβουλος της Δουμπιά, αποκάλυψε ότι στα σκαριά είναι να προστεθεί και ένα ήπιο νερό, το οποίο θα ενισχύσει περαιτέρω το portfοlio της εταιρείας, τόσο στο HoReCa, όσο και στo retail. Πρόκειται ακριβώς για το νέο εμφιαλωμένο νερό για το οποίο γίνεται λόγος πιο πάνω.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης