"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

14.1 C
Trikala

Επερώτηση Θανάση Τσιάρα για τη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπακα-Σιατιστα-Κοζανη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του, στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης  Κεφαλογιάννης, αναφέρθηκε στη σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας, μέσω Φλωρινας-Κρυσταλλοπηγης-Πογραδετς και τόνισε ότι:# υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και πρόθεση του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά και του ΟΣΕ  είναι να εξετάσουν τη βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση #, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι: # αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ότι αφορά τη διαδρομή, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και τα ζητήματα κόστους, θα δείξει τη βέλτιστη διαδρομή την οποία στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες #.

Με αφορμή και  την επιστολή των Συλλογων Φίλων Σιδηροδρόμων  Τρικάλων και Καρδίτσας προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας, με την οποία επισημαίνεται το γεγονός της αναζωπύρωσης της συζήτησης για το σιδηρόδρομο της Δυτικής Μακεδονιας και με δεδομένη τη βούληση όλων των φορέων της Δυτικής Θεσσαλίας, αλλά και της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την υλοποίηση του έργου , γίνεται η συγκεκριμένη επερώτηση.

Η δρομολόγηση του οδικού άξονα Ε65 θα πρέπει να κινητοποιήσει όλους τους φορείς, ώστε και το αντίστοιχο σιδηροδρομικό δίκτυο που καρκινοβατεί εδώ και 95 χρόνια, από τότε που άρχισε να κατασκευάζεται, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις, να υλοποιηθεί.

Το δίκτυο Καλαμπακα-Κοζανη αποτελεί τον κρίκο που λείπει για τη σύνδεση της Αθήνας, της Νότιας Ελλάδας και της Θεσσαλίας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας. Το δίκτυο αυτό θα συμβάλλει, τόσο στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας, όσο και στην περιφερειακή ανάπτυξη της Δυτικής Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονιας.

Αν υλοποιηθεί και ο κλάδος Καλαμπάκα- Ηγουμενίτσα, τότε θα μιλάμε για δημιουργία της σιδηροδρομικής Εγνατίας, με  δεδομένη την αναβάθμιση της γραμμής Παλαιοφαρσαλος-Καλαμπακα σε γραμμή κανονικού εύρους για ταχύτητες 160 χλμ/ώρα και της επικείμενης ηλεκτροκίνησης και σύγχρονης σηματοδότησης και τηλεδιοιηκησης, το δίκτυο αυτό θα καταστήσει τη χώρα σε διαμετακομιστικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης : Τι πρωτοβουλίες σκοπεύει να πάρει,ώστε να διοργανωθεί ημερίδα στην Καλαμπάκα για την περαιτέρω ανάδειξη του θέματος;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης