"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

20.7 C
Trikala

Η ευζωία των σκύλων σε βάρος των ανθρώπων Ελλάδα 2021……

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πολύ καλή ήταν η τοποθέτηση της βουλευτού του Νομού μας κας Παπακώστα στην ομιλία της στη Βουλή σχετικά με το νομοσχέδιο για την προστασία των ζώων συντροφιάς, καθότι αυτή παρείχε μια σαφή και λογική διευθέτηση του ζητήματος σε κάποια καίρια σημεία.


Πέραν τούτων όμως, από μια πρώτη ματιά το νομοσχέδιο, με τίτλο «ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΡΓΟΣ» αφορά την ευζωία των ζώων συντροφιάς, κυρίως των σκύλων, άσχετα αν αυτή γίνεται σε βάρος της ευζωίας των ανθρώπων. Μερικές παρατηρήσεις σε ορισμένα άρθρα του το δείχνουν αυτό:


1) Το νομοσχέδιο δεν αναφέρεται σαφώς στα προβλήματα της ηχορύπανσης και των θορύβων από τα γαυγίσματα των σκύλων, κυρίως στα διαμερίσματα πολυκατοικιών. Τι μας νοιάζει αν ξυπνούν τους κατοίκους- ανθρώπους- των άλλων διαμερισμάτων, τα σκυλιά να είναι καλά και να ευ-ζούν.


2) Στο άρθρο 19 αναφέρεται ότι η πρόσβαση στη θάλασσα των σκύλων, σε μη οργανωμένες παραλίες είναι ελεύθερη και με λουρί στον εγγύς των παράλιο και αμμώδη χώρο, όπου τα προσφιλή τετράποδα αφήνουν τα κακούλια τους ή τα τσισάκια τους. Καμία μέριμνα για την καθαριότητα του χώρου. Τι μας νοιάζει αν εκεί θα ξαπλώσουν λουόμενοι ή θα παίξουν παιδιά. Τα σκυλιά να περνάνε καλά.


3) Στους χώρους της εστίασης ή σε άλλους δημόσιους χώρους, θέατρα κινηματογράφους κλπ τι γίνεται, μπορούν να εισέρχονται με τους συνοδούς των;


4) Αν σκύλος, η αγέλη σκύλων επιτεθεί σε άνθρωπο και ο άνθρωπος αμυνόμενος χτυπήσει θανάσιμα σκύλο τι γίνεται. Αλλοίμονο στον άνθρωπο. 10 χρόνια φυλακή χωρίς εξαγορά και 30000 πρόστιμο.


5) Αν σκύλος κατασπαράξει άνθρωπο ο ιδιοκτήτης του τιμωρείτε με 5 χρόνια φυλακή εξαγοράσιμη προς 36500 χιλιάδες ευρώ. Αυτή είναι κατά την Ελληνική νομοθεσία η τιμή του τετημημένου όντος που είναι η κορωνίδα της δημιουργίας.


«Ενώ γράφονται αυτές οι γραμμές, κυκλοφόρησε και η είδηση της απόφασης του δικαστηρίου, όπου δύο σκυλιά κατακρεούργησαν ένα πεντάχρονο, με τη χαροκαμένη μάνα να καταγγέλλει, πως οι ευαίσθητοι ζωόφιλοι δεν ζήτησαν ούτε ένα συγνώμη, για αυτούς τα σκυλιά έχουν μεγαλύτερη αξία αφού τα αποκαλούν και παιδιά.»

Τελικά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ως κοινωνία δεν πάμε καθόλου καλά…

Δικαιόπολης

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στην εποχή του ανθρωπόκαινου και της έκτης μαζικής εξαφάνισης των ειδών, με τους επιστήμονες να προβλέπουν ότι ως το 2050 το βάρος των πλαστικών στις θάλασσες θα ξεπερνάει το βάρος των θαλάσσιων όντων, ο Δικαιόπολης, που διεκδικεί τον τίτλο της «κορωνίδας της Δημιουργίας», μας έχει ταράξει στις θεοσοφίες και στη διασπορά μίσους για ένα συγκεκριμένο είδος, τους σκύλους.
    Λοιπόν, για κάθε πρόβλημα που υπάρχει στις ευνομούμενες κοινωνίες, υπάρχει ο νόμος που επιλύει τις διαφορές.
    Αν έχετε θέμα με τα αφεντικά των σκύλων, απευθυνθείτε στην Αστυνομία. Αν έχετε πρόβλημα με τα αδέσποτα, καλέστε τον Δήμο που είναι αρμόδιος για την περισυλλογή.
    Η συμβίωση των ανθρώπων με τους σκύλους ανάγεται στο απώτερο παρελθόν. Αυτό που κατακτάμε στις μέρες μας είναι ο σεβασμός στον καλύτερο φίλο του ανθρώπου που μέχρι χθες αντιμετωπιζόταν ως εργαλείο.
    Όλο και μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας αλλάζει την οπτική του και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με τα σκυλιά.
    Φυσικά, προβλήματα υπάρχουν και θα εμφανίζονται όσο οι άνθρωποι αδυνατούν να συγκροτήσουν το είδος της κοινωνίας που θα λύνει παρόμοια ζητήματα, όπως το έχουν κάνει πολλές πολιτιστικά ανώτερες χώρες. Δε χρειάζεται κάθε φορά να ανακαλύπτουμε την Αμερική.

  2. Τελικά με την απάντηση του κου Τσόγια διαπίστωσα περίτρανα ότι τελικά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ως κοινωνία δεν πάμε καθόλου καλά.
    Ας δούμε τα θέματα που θέτει ο κος Τσόγιας:
    1) Σε ότι αφορά το θέμα της διεκδίκησης του τίτλου της κορωνίδας της δημιουργίας. Κατά την άποψη σας αγαπητέ μου φίλε ποιος είναι το επιστέγασμα, η κορωνίδα όπως λέγεται της δημιουργίας ,ο σκύλος ή ο άνθρωπος; Η Αγία Γραφή αναφέρει ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο « ολίγον τι κατώτερο των αγγέλων και με δόξα και λαμπρότητα τον στεφάνωσε» Ψαλμός 8. Παραγρ.5. Αυτό από θεολογική άποψη. Μήπως αυτό είναι θεοσοφία ή καθημερινά επιβεβαιωμένη πραγματικότητα; Εσείς τι πιστεύεται; Μήπως ο σκύλος ή κάποιο άλλο ζώο μπορεί να κάνει τις λογικές λειτουργίες του ανθρώπου, δηλαδή να διατυπώσει ομιλία, να γράψει μουσική, να λύσει μαθηματικές εξισώσεις, να πιλοτάρει αεροπλάνο και τόσες άλλες λειτουργίες που κάνει ο άνθρωπος;
    2) Σε ότι αφορά την επίκληση της φράσεις ευνομούμενες κοινωνίες θα πρέπει να γνωρίζεται πως οι νόμοι ορίζουν περί του νομίμου και όχι περί του δικαίου. Συνεπώς το δίκαιο έχει άλλες αρχές και άλλες λογικές από τους κακώς κείμενους νόμους.
    Ας δούμε μερικές αδικίες του σκυλόφιλου νόμου: Το άρθρο 19 επιτρέπει οι σκύλοι να μπαίνουν στη θάλασσα και να κάνουν το μπάνιο τους ανενόχλητοι δίπλα στους λουόμενους.
    Αυτό είναι επιθυμία των ζωόφιλων –σκυλόφιλων. Πλην όμως η θάλασσα είναι δημόσιος χώρος και επ’ αυτού έχουν δικαιώματα όλοι τόσο οι ζωόφιλοι –σκυλόφιλοι όσο και οι άλλοι πολίτες που δεν θέλουν να κάνουν μπάνιο μαζί με τα σκυλιά. Εξαιρούνται βέβαια η οργανωμένες πλαζ εκεί απαγορεύεται. Έτσι ο εργαζόμενος που δεν έχει τα 20 ευρώ να πάει στη πλαζ με το παιδί του για μπάνιο είναι υποχρεωμένος να κάνει μπάνιο μαζί με τα σκυλιά και να ξαπλώνει στην παραλία απολαμβάνοντας τις οσμές από τα σκατά και τα κάτουρα των σκύλων. Τι ωραίος πολιτισμός. Τι ωραίο και καθαρό μικρο-περιβάλλον παράκτιου χώρου!
    Από την άλλη πλευρά γιατί αδικούνται τα άλλα ζώα. Γιατί δηλαδή τα πρόβατα, οι αγελάδες, τα γαϊδούρια κλπ, αυτά δεν έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν τα θαλάσσια μπάνια τους;
    3) Τι έχετε να πείτε για το θέμα της ηχορύπανσης. Αυτό γιατί το παρακάμπτεται με την υπόδειξη στο νόμο. Μήπως δεν υφίσταται; Ο πολιτισμός σας έχει ως στοιχείο και υπόβαθρο την ασέβεια και την αδιαφορίας σας για την της ηρεμία του συνανθρώπου σας;
    4) Τι έχετε να πείτε για τις επιθέσεις σκύλων στους ανθρώπους; Τι έχετε να πείτε στη χαροκαμένη μητέρα του πεντάχρονου παιδιού που το κατασπάραξαν τα σκυλιά κάποιου σκληρόκαρδου σκυλόφιλου που ούτε μια συγνώμη δε ζήτησε. Μήπως αυτός είναι ο πολιτισμός σας;
    Θα μπορούσα να γράψω πολλά με αφορμή τις παρατηρήσεις σας και να αποδείξω το αυταπόδεικτο της κάκιστης πορείας μας ως κοινωνία η οποία είναι μια περίεργη και απροσδιόριστη γενικευμένη παρακμή.
    Δικαιόπολης

  3. Απάντηση εν ολίγοις στον Δικαιόπολη γιατί έχουμε και δουλειές:

    Αγαπητέ κύριε,Έχετε το δικαίωμα να πιστεύετε ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον Αδάμ και την Εύα.Εγώ πιστεύω στη θεωρία του Δαρβίνου και θεωρώ ότι δεν υφίσταται Δημιουργία, οπότε δεν υφίσταται και κορωνίδα της Δημιουργίας.
    Επιπροσθέτως, έχετε κάθε δικαίωμα να μη σας αρέσει ο νόμος.Ούτε εμένα μου αρέσει ο νόμος που πέρασε από τη Βουλή. Υπαναχωρεί από την υποχρεωτική στείρωση και οπισθοχωρεί στις πιέσεις συντεχνιών και κυκλωμάτων που εκμεταλλεύονται και βιοπορίζονται με/από τα ζώα. Σε λίγο θα έχουμε περισσότερα αδέσποτα και κακοποιημένα ζώα που θα γυρνούν νηστικά, άρρωστα, ταλαιπωρημένα και φοβισμένα στους δρόμους.

    Εγώ αυτό το θεωρώ πολιτιστικό έλλειμμα και θεωρώ ότι έχουμε την απόλυτη ευθύνη, ως έλλογα όντα, να το λύσουμε υιοθετώντας τις βέλτιστες πρακτικές χωρών που το έχουν καταφέρει και καλλιεργώντας τη φιλοζωΐα μέσα από τα σχολεία μας ώστε να φτιάξουμε πολίτες που η συνείδησή τους θα εμφορείται από ταπεινότητα, σεβασμό και αγάπη σε κάθε έμβιο ον, όπως το ορίζει ο Γκάντι: “Το μεγαλείο ενός έθνους και η πρόοδος στις ηθικές αξίες κρίνονται από τον τρόπο που οι άνθρωποί του φέρονται στα ζώα”.
    Πολίτες που δε θα βλέπουν τα ζώα συντροφιάς ως παιχνίδια, εργαλεία ή καταναλωτικά αγαθά που τα ξεφορτωνόμαστε στα σκουπίδια, τα αμελούμε ή τα εκπαιδεύουμε ώστε να έχουν αντικοινωνική συμπεριφορά. Με επίγνωση των ευθυνών που αναλαμβάνουμε όταν επιλέγουμε να υιοθετήσουμε ένα ζώο.

    Προσωπικά δεν έχω κάποιο ζώο στο σπίτι μου. Δεν θεωρώ ότι μπορώ να αντεπεξέλθω στις ευθύνες που απορρέουν από μία τέτοια επιλογή.
    Προσπάθησα να σας πείσω ότι, στην εποχή του ανθρωπόκαινου και της έκτης μαζικής εξαφάνισης των ειδών, η μοναδική απειλή για τη ζωή εν συνόλω στον πλανήτη είναι τα έργα και οι ημέρες της ανθρωπότητας.
    Δεν το καταλάβατε.
    Θα το καταλάβουν τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας όταν θα έχει πλήρως διασαλευτεί η ισορροπία των θαλασσών όχι από τους σκύλους αλλά από την “κορωνίδα της Δημιουργίας”, που αδυνατεί να αυτοπεριοριοριστεί ώστε να περιορίσει τις καταστροφικές επιπτώσεις ολέθριων πολιτικών μέσα σε έναν πλανήτη πεπερασμένο, ο οποίος κάθε τόσο μας υπενθυμίζει ότι έχουμε ξεπεράσει τις αντοχές του.

    Ο νόμος δεν αρέσει ούτε σε εσάς ούτε σε εμένα, για διαφορετικούς λόγους στη δική σας και στη δική μου περίπτωση, αλλά είναι νόμος και τον τηρούμε. Εγώ θα τηρώ τον νόμο και παράλληλα θα προσπαθώ να τον αλλάξω. Εσείς αποφασίστε αν θέλετε να παρανομείτε.
    Τα πογκρόμ εναντίον των σκύλων δεν έχουν πέραση στην εποχή μας. Έστι δίκης οφθαλμός ος τα πανθ’ ορά, έλεγε ο Μένανδρος. Εγώ μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν οφθαλμοί φιλόζωων που δε συγχωρούν την κακοποίηση αδέσποτων ή δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς.

    Για κάθε περιστατικό επίθεσης αδέσποτων ή δεσποζόμενων σκύλων, υπάρχει ανθρώπινη ευθύνη. Είτε προσωπική είτε κοινωνική, με την έννοια ότι η κοινωνία μας δεν έχει κατακτήσει το επίπεδο συνειδητότητας που θα της επιτρέψει την αρμονική συμβίωση με τα ζώα συντροφιάς. Την περιέγραψα πιο πάνω και δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.

    Αλήθεια, γιατί δεν έχετε την παρρησία να υπογράφετε με ονοματεπώνυμο τις απόψεις σας; δεν μπορώ να πιστέψω ότι η δειλία είναι χαρακτηριστικό της “κορωνίδας της Δημιουργίας”.

    Τσόγιας Κώστας

    ΥΓ: Δε θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να επανέλθω. Διευκρινίζω για μία ακόμη φορά ότι θα έχουμε εγώ και οι φίλοι μου ανοιχτά τα μάτια μας ώστε να προλαμβάνουμε έκνομες ενέργειες σε βάρος των ζώων συντροφιάς. Όταν βρίσκουμε αδέσποτα, θα τα φροντίζουμε όσο μπορούμε. Όταν θα βρίσκουμε κακοποιημένο ζώο θα το νοιαζόμαστε, κι ας σας στενοχωρούμε. Όταν θα το βρίσκουμε νεκρό από φόλα θα το κλαίμε. Αυτό επιβάλλει ο δικός μας πολιτισμός.

  4. :Όλα για τους σκύλους -Τίποτα για τους ανθρώπους.

    Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ περισσότερο με τον σκυλόφιλο φίλο, αλλά η δομή της σκέψης του καθώς αυτή εκφράζεται γραπτώς όχι απλά με θύμωσε αλλά με εξόργισε.

    Από τις επτά παραγράφους του τελευταίου απαντητικού του σημειώματος μόνο ελάχιστα αναφέρει για το ζήτημα των θανατηφόρων επιθέσεων των σκύλων στους ανθρώπους, ενώ τελειώνει με το θα κλαίμε για κάθε σκοτωμένο σκύλο.

    Ρε που φτάσαμε ..και μη χειρότερα…

    Δικαιόπολης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης