"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.8 C
Trikala

Η Κυβερνητική εξαπάτηση εντείνεται μετά τα «Τέμπη» – Επίθεση του ΜέΡΑ25 στην Κατερίνα Παπακώστα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Με τη σημερινή μας ανακοίνωση πρωτοτυπούμε, καθώς απλά παραθέτουμε  αυτούσια δύο κείμενα, όχι του ΜέΡΑ25 , αλλά της τοπικής βουλεύτριας της Ν.Δ και του πρωθυπουργού, δηλαδή το κείμενο της Κατερίνας Παπακώστα που δημοσιεύτηκε στο προσωπικό της ιστότοπο στις 8 Φλεβάρη 2023 και τις απομαγνητοφωνημένες δηλώσεις του πρωθυπουργού στη συνέντευξη – ξέπλυμα που παραχώρησε στις 21-3-2023 στο Σταύρο Θεοδωράκη.

Και οι δύο τοποθετήσεις αφορούν τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-Ηγουμενίτσας, αλλά κατ` ουσία αποδεικνύουν το δούλεμα που συνεχίζει να ρίχνει η «Μητσοτάκης Α.Ε.» στους πολίτες.

Δηλώσεις Κατερίνας Παπακώστα (8-2-2023):

«Ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα κερδήθηκε για τα Τρίκαλα, με τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Ηγουμενίτσας. Η επικαιροποίηση της μελέτης, για τη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα, που ανακοινώθηκε από τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη πριν λίγες μέρες, ήταν από τα πρώτα θέματα που είχα θέσει τον Σεπτέμβριο του 2019, σε συνάντηση εργασίας, που είχα με τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή .Το μεγάλο αυτό σιδηροδρομικό έργο, που είναι στην ουσία η πρώτη πραγματικά μεγάλη επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα, αναμένεται να εξαγγελθεί από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, πιθανόν κατά την έλευσή του στα Τρίκαλα, μέσα στο Φεβρουάριο. Πριν λίγες μέρες, ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ότι έχει εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση και έχουν βρεθεί οι πόροι για να προχωρήσουν οι μελέτες, στο λεγόμενο τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Το έργο θα αλλάξει το σιδηροδρομικό χάρτη όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής».

 Δηλώσεις Κυριάκου Μητσοτάκη (21-3-2023):«H Ελλάδα ως διαμετακομιστικό κέντρο πρέπει να δίνει τη δυνατότητα για σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών με το κυρίως δίκτυο. Είτε μιλάμε για την Αθήνα, είτε μιλάμε για την Αλεξανδρούπολη, είτε μιλάμε για την Καβάλα, είτε μιλάμε για το Βόλο, είτε μιλάμε για τη Θεσσαλονίκη.

Αν μιλάμε ας πούμε για την Ηγουμενίτσα δε θα γίνει αυτό, διότι δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάμε να φτιάξουμε μία σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά παράλληλα με την οδική Εγνατία. Είναι ένα έργο, το οποίο το οποίο ακούω συχνά διάφορους να μιλούν. Είναι, όμως, σήμερα, στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας».

Ας απολαύσει λοιπόν ο Τρικαλινός λαός «αξιοπιστία» και «ειλικρίνεια» στο δημόσιο λόγο της κυβέρνησης και των κοινοβουλευτικών της εκπροσώπων με διαφορά μόλις 45 ημερών.

Έχουν χάσει την μπάλα!!!

ΜέΡΑ 25 – ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΗΞΗ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης