"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19 C
Trikala

Η μιζέρια του Tρικαλινού πολιτικού μικρόκοσμου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Καλύτερο παράδειγμα για την συμβολή των υποδομών στην πρόοδο και ευημερία
μιας περιοχής, είναι σήμερα τα Ιωάννινα.
Η πρωτεύουσα της πιο φτωχής περιφέρειας της Ευρώπης κάποτε, μετά την
ολοκλήρωση των δύο κύριων οδικών αξόνων, της Εγνατίας και της Ιονίας οδού,
που είχε σαν αποτέλεσμα ουσιαστικά η πόλη να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος,
βιώνει πρωτοφανής ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια.
Ακόμη κι αυτή η οικοδομική δραστηριότητα ,ιδιαίτερα για επαγγελματική χρήση
ανθεί, κόντρα στη γενική περιρρέουσα πραγματικότητα.
Οι υποδομές  δημιουργούν ανάπτυξη κι ευημερία, γράφουν τα οικονομικά
εγχειρίδια και οι δρόμοι προάγουν το εμπόριο  δημιουργώντας θέσεις εργασίας,
λένε οι γκουρού της οικονομικής επιστήμης.
Όλα αυτά βέβαια, αποτελούν ψιλά γράμματα για τους Τρικαλινούς.
Ζώντας στο δικό τους μικρόκοσμο, που τους έχει επιβάλλει η συγκοινωνιακή
απομόνωση και τα ΜΜΕ του νομού, αγωνιούν για σοβαρότερα πράγματα.
Θα μπει στο ψηφοδέλτιο ο τάδε φελλός ,η θα κατέβει για Δήμαρχος ο άλλος
γραφικός;
Έπρεπε ένας βουλευτής Ιωαννίνων,ο Σταύρος Καλογιάννης, να καταθέσει
εναλλακτική πρόταση για το βόρειο τμήμα του Ε-65,με εμπεριστατωμένη μελέτη
για σύνδεση στην  Εγνατία στο ύψος του Μαλακασίου.
Ενώ ουδέποτε θα ασχοληθεί  κανείς σε τούτο τον τόπο, για το πως μεθοδεύτηκε το
2015 επί κυβερνήσεως Σαμαρά – Βενιζέλου, η μεταφορά πόρων για την
αποπεράτωση της Κεντρικής Οδού(Τρίκαλα -Παναγία), στο οδικό άξονα Τρίπολη –
Καλαμάτα.
Φυσικά όλοι αυτοί που συνέργησαν κάποτε, για να βιώνουν τα Τρίκαλα ανείπωτη
παρακμή και μιζέρια, είναι σήμερα δημόσιοι κατήγοροι και ζάμπλουτοι.
Δεξιός ψάλτης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης