"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12 C
Trikala

«Λίστα Παπαστεργίου» μοίρασε με ανάθεση έργου, σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης δεκάδες χιλιάδες ευρώ, για την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ – Ερώτηση της Ευαγγελίας Λιακούλη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Μετά τη «λίστα Πέτσα», ακολούθησε η «λίστα Παπαστεργίου». Με χθεσινή του απόφαση ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικάλων κ Παπαστεργίου, μοίρασε με ανάθεση έργου, σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης δεκάδες χιλιάδες ευρώ, για την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του έγκριτου αυτοδιοικητικού μέσου ενημέρωσης, «airetos.gr».

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, να κάνει χρήση της κατά παρέκκλιση νομοθεσίας του κορωνοϊού;

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, να αναθέσει την διαφημιστική προβολή της ΚΕΔΕ , χωρίς καμία αιτιολόγηση;

Επέλεξε ο κ. Πρόεδρος της ΚΕΔΕ να λάβει την απόφαση ανάθεσης, χωρίς την έγκριση του ΔΣ της ΚΕΔΕ, το οποίο καλείται να τις εγκρίνει εκ των υστέρων;

Αυτά επέλεξε ο κ Πρόεδρος της ΚΕΔΕ. Επέλεξε 58 μέσα ενημέρωσης για τη διαφήμιση των δήμων. Καταρχήν, να διατυπώσουμε ξεκάθαρα τη θέση μας ότι δεν τίθεται για εμάς θέμα επιλογής του ενός ή του άλλου μέσου ενημέρωσης, διαχωρισμού «καλών» ή «κακών» μέσων ενημέρωσης, κατά την προσφιλή τακτική της Κυβέρνησης.

Αυτονόητα όμως προκύπτουν, συγκεκριμένα ερωτήματα, που καλείται ο κ. Πρόεδρος, να απαντήσει:

 Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα και γιατί αποκλείστηκαν τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης;

Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα ποσά που διατέθηκαν σε κάθε μέσο ;

Ποιος ήταν ο λόγος του κατεπείγοντος για την απόφαση ανάθεσης, χωρίς καν την τυπική έγκριση του ΔΣ;

Ποιος ο λόγος που αποκλείστηκαν ειδικά τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που καλύπτουν θέματα της αυτοδιοίκησης;

Η προβολή του κοινωνικού έργου όλων των Δήμων της χώρας, δεν σχετίζεται με την τοπική αναφορά και συνακόλουθα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης;

Για ποιο λόγο λοιπόν, αποκλείστηκαν τα περιφερειακά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης;

Το πιο καίριο και ουσιαστικό όμως ερώτημα είναι αν αυτές οι πρακτικές ανταποκρίνονται στο ήδη διαψευσμένο από την ίδια, περιλάλητο , επικοινωνιακό δόγμα της Κυβέρνησης και των συνεργατών της :

«Όλα στο φως!»

…Ψάχνουμε δυστυχώς αυτό το φως… μέσα στο απόλυτο σκότος! Το οποίο όμως πλέον, δημιουργεί βαριές σκιές…

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Το έχω αναφέρει πολλές φορές και εδώ και σε άλλα ΜΜΕ . Ο ” έξυπνος” δήμαρχος διαφημίζεται και εκλέγεται ” λαδωνοντας” τα ΜΜΕ . Ψηφίζεται από ανόητα πρόβατα που έχουν ως αρχές το γλείψιμο , το ρουσφέτι ,το βολεμα…χωρίς αξιοπρέπεια και εγωισμό ! Τί περιμένουμε ; Να σταματήσει την βρώμικη δουλειά του Κούλη και των εφοπλιστών αφεντικών τους ; Καληνύχτα Ελλάδα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης