"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.5 C
Trikala

“Λεωφορείο χωρίς οδηγό”

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σε μια πλατεία όπως μαρτυρεί και η ονομασία της – πλατεία Εθνικής Αντίστασης – όπου έχουν σημειωθεί γεγονότα που σημάδεψαν την τοπική ιστορία της πόλης η Δημοτική Αρχή επιλέγει να συνεχίζει με το περίφημο “γκαβό” λεωφορείο.

Ήδη ξεκίνησε το βάψιμο και εν΄όψη της λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών σε μερικές ημέρες το τσίγκινο “λεωφορείο χωρίς οδηγό” θα είναι πανέτοιμο.

Στην πλατεία η οποία σηματοδοτεί τον αγώνα του Τρικαλινού λαού για ανεξαρτησία , ελευθερία , δημοκρατία και υπενθυμίζει στη νέα γενιά τις αξίες για τις οποίες θα πρέπει να επαγρυπνεί και να παλεύει.

Τέλος , όπως μας υπενθυμίζει ο Βαγγέλης Σαμαράς, κάθε χρόνο τέτοια ημέρα, από το 2015 μέχρι σήμεραο κύριος αριστερά της φωτογραφίας και ιδιοκτήτης του εικονιζόμενου περίπτερο ανάβει κερί που γλύτωσε η ζωή του .

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εξωτερικοί χώροι

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τέτοια γκαβά λεωφορεία μας αρμόζουν, με επιβάτες-δημότες ενός πανέξυπνου Δημάρχου-οδηγού, που χάραξε πορεία για την αυτοπροβολή του και την προσωπική του καταξίωση, μέσω γκαβών οχημάτων και επιβατών- ομήρων που τον θαυμάζουν!

  2. Είστε καθυστερημένοι και ενάντια στην πρόοδο και τη νέα τεχνολογία. Η ζωή τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ξυπνήστε επιτέλους. Μακάρι δράσεις σαν το Λεωφορείο χωρίς Οδηγό , να συνεχιστούν. Έλεος πια …

  3. Όλα βωμό του χρήματος;
    Κάντε και το Μύλο των Ξωτικών να μεταφέρει το γκαβό λεωφορείο τους νοσήσαντες στο ανεπαρκές σύστημα υγείας!
    Το αύριο με εσάς είναι λαθρεπιβάτης της λογικής!

  4. Οι θετικές συνέπειες της τεχνολογίας είναι αμέτρητες! Αλλα που να καταλάβετε. Μια φορά γκαφάλια , πάντα γκαφάλια.

  5. Ήταν κάτι που έκανε την πόλη μας να ακουστεί και να προβληθεί σε όλο τον κόσμο. Καθιέρωσε την φήμη της ως πρωτοπόρο στις νέες τεχνολογίες. Γιατί αυτή η χολή και οι ειρωνείες δεν καταλαβαίνω!!! Ξέρετε ότι πόλεις στην Ευρώπη πληρώνουν τεράστια ποσά για να τύχουν έστω και μιας μικρής αναφοράς σε εφημερίδες και τηλεοράσεις; Τα οφέλη είναι πολλαπλά για την πόλη μας!!! Αφήστε τις μιζέριες!! Δείτε μερικά χρόνια πιο μπροστά!!!

  6. Μας περνάνε για ιθαγενείς…μας δίνουν καθρεφτακια και πολύχρωμες χάντρες και τα χαρακτηρίζουν ως τεχνολογικά επιτεύγματα..Δήμαρχε κόψε το δούλεμα…

  7. Μόλις είδα το άρθρο, πήγα να γράψω δύο γραμμές για το θέμα. Κατάπληκτος είδα μισή ντουζίνα σχόλια γεμάτα πίκρα και φαρμάκι. Εγκατέλειψα έμπροσθεν του …τσουναμίου. Είπον στον εαυτό μου: δεν αρθρογραφείς, που δεν αρθρογραφείς, δεν πας για …ψάρεμα; Δώσε πεδίον δόξης λαμπρόν εις τον κ. POLITIS να μας πει τίποτις, για την σχέση νεοφιλελευθερισμού, λεωφορείων και οικονομίας(ειδικά στο τελευταίο). Θα θυμίσω, ότι οι χώρες του Κουμουνισμού(με ου) είχαν τα καλύτερα λεωφορεία λόγω κουλτούρας των ανθρώπινων μεταφορών. Στα άλλα, των καπιταλιστών, καθότανε μόνον οι …άσπροι.

    • Ο νεο-φιλελευθερισμός απέτυχε, όπως και ο κομμουνισμός.

      Συμφωνώ με την διαπίστωση για την κατάντια του αρνητισμού των σχολίων.
      Οι δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης, μέσα από ευρ. προγράμματα μόνο καλό κάνουν. Το γεγονός ότι κάποιοι προσπαθούν να κατακρίνουν ένα πιλοτικό ευρ. πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα, δείχνει την άγνοια τους και την απελπισία τους, ως αντιπολιτευτική τακτική.

  8. Σύντροφε POLITIS, ξέρεις γιατί θα βρέξει σήμερα το απόγευμα; Διότι …συμφωνούμε σε όλα. Άντε και εις ανώτερα (χωρίς πλημμύρες…).
    Υ.Γ. Το 2001 ανακάλυψα ότι στο αεροδρόμιο του Σαρλ ντε Γκωλ, υπήρχε υπόγειο τρένο, μεταξύ των τέρμιναλς, χωρίς …οδηγό. Αυτά…

    • Μέσα σταθερής τροχιάς, με συγκεκριμένες στάσεις, λειτουργούν αυτόνομα εδώ και χρόνια σε μέτρο και αεροδρόμια.

      Τα ημι-αυτόνομα και αυτόνομα οχήματα είναι το κέντρο της έρευνας και ανάπτυξης διεθνώς. Αν κάτι δεν το καταλαβαίνουμε, ρωτάμε και το ψάχνουμε, εκτός αν θέλουμε να κάνουμε απελπισμένα αντιπολίτευση…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης