Αυτοκίνητο το 1930 διασχίζει τη γέφυρα της Πόρτας Παναγιάς.
Έξι χρόνια αργότερα(1936) ο Γεώργιος Κονδύλης κατασκευάζει την ομώνυμη μονή γέφυρα, που από τότε εξυπηρετεί τη συγκοινωνία με τον ορεινό όγκο και την Άρτα.
Εκσυγχρονισμός της σύνδεσης με νέες οδικές υποδομές στη περιοχή δεν προβλέπεται, μιας και προέχουν οι ψηφοθηρικές παρεμβάσεις και η εξυπηρέτηση ημετέρων.
Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος.
Για να γίνει η νέα γέφυρα, πρέπει πρώτα να καθοριστεί το τελικό σχέδιο για το φράγμα Πύλης, καθώς ο νέος δρόμος και γέυφρα, θα πρέπει να χαραχθεί πίσω από την Πόρτα Παναγιά , πίσω από την τοξοτή γέφυρα Πύλης και να συνεχίσει προς τα χωριά του ορεινού όγκου. Ολα αυτά σε ΝΑTURA περιοχή και με συναρμοδιότητα με Υπουργεία στην Αθήνα…