"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.3 C
Trikala

Νανά Μπούσια: Χτίζοντας εμπειρίες, μέσα και έξω από το ξενοδοχείο Ananti City Resort

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η Νανά Μπούσια, Manager και συνιδιοκτήτρια του Ananti City Resort, περιγράφει τη λογική στην οποία αναπτύχθηκε το ξενοδοχείο αλλά και το πώς ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις της πελατείας της γενιάς των millennials.

Της Ισαβέλλας Ζαμπετάκη     

Ποιο το προφίλ των επισκεπτών σας;

Τους χειμερινούς μήνες, λειτουργούμε κυρίως με εσωτερικό τουρισμό.Τους καλοκαιρινούς, υποδεχόμαστε μεμονωμένους επισκέπτες από το εξωτερικό οι οποίοι επισκέπτονται τα Μετέωρα και επιλέγουν να διαμείνουν σε πεντάστερο ξενοδοχείο. Από άποψη εθνικοτήτων, οι περισσότεροι επισκέπτες μας έρχονται από την Ευρώπη, αλλά έχουμε και κάποιες αφίξεις από Ασία και Αμερική.

Πώς συνδέεται το ξενοδοχείο με τη γύρω περιοχή, τις εμπειρίες και τις δραστηριότητες που μπορεί να πραγματοποιήσει κανείς σε αυτήν;

Η αλήθεια είναι ότι η ευρύτερη περιοχή προσφέρεται για μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων. Η βασικότερη είναι σαφώς η ολοήμερη εκδρομή στα μοναστήρια των Μετεώρων, αλλά μπορεί κανείς επίσης να κάνει οργανωμένα από πεζοπορία, ιππασία και τοξοβολία μέχρι wine tour σε τοπικά οινοποιεία ή ποδήλατο στην πόλη των Τρικάλων. Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον εκ μέρους των επισκεπτών για εμπειρίες όπως αυτές και αυτό αποτυπώνεται και μέσα από τη σταδιακή αύξηση του μέσου όρου διάρκειας διαμονής. Παράλληλα με τους επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τις εμπειρίες που έχει να προσφέρει η γύρω περιοχή, υπάρχει βέβαια και το κοινό που προτιμά να περάσει τη διαμονή του στους χώρους του ξενοδοχείου. Κι αυτή είναι μία προτίμηση την οποία εξυπηρετούμε τόσο μέσα από τις υποδομές του σπα και του εστιατορίου μας, όσο και με πακέτα που συνδυάζουν τη διανυκτέρευση και τις σχετικές υπηρεσίες.

Δεδομένου ότι ανήκετε και η ίδια ηλικιακά στη γενιά των millenials, ποια είναι τα στοιχεία που επιζητεί το συγκεκριμένο κοινό στο ξενοδοχείο;

Πιστεύω ότι η νέα γενιά τουριστών, οι επονομαζόμενοι millenials, επιζητούν περισσότερο την εμπειρία, παρά την απλή χρήση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου. Θέλουν έντονη την παρουσία της τεχνολογίας στο δωμάτιο αλλά και μια πληθώρα δραστηριοτήτων, προκειμένου να νιώσουν ότι το ξενοδοχείο παρουσιαζει ενδιαφέρον. Ιδιαίτερη βαρύτητα για τους millenials έχει το επίπεδο της παρεχόμενης υπηρεσίας και θέλουν να τους δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα social media για την αξιολόγηση του επιπέδου αυτού. Εάν δεν είχε μεσολαβήσει η οικονομική κρίση, πιστεύω ότι οι millenials θα είχαν κάνει πολύ έντονη την παρουσία τους στον ελληνικό τουρισμό, όπως γίνεται ήδη σε αγορές του εξωτερικού.

Με ποιους τρόπους αξιοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Πρώτα απ’ όλα έχουμε συνεχή παρουσία με αναρτήσεις και έντονη χρήση εικαστικών. Όταν βγαίνει το νέο μενού του εστιατορίου, για παράδειγμα, ανεβάζουμε φωτογραφίες όλων των πιάτων online. Παράλληλα, κάνουμε επιλεγμένες ενέργειες ανάλογα με το μέσο. Έχουμε πραγματοποιήσει, για παράδειγμα, διαγωνισμούς φωτογραφίας στο instagram, καμπάνιες προβολής στο facebook αλλά και συνεργασίες με ταξιδιωτικούς bloggers. Μέσα από την καμπάνια μας, προσπαθούμε να προωθούμε τον κάθε επιμέρους χώρο (ξενοδοχείο, συνεδριακό, εστιατόριο) ανεξάρτητα.

Hotel & Restaurant

Από: Ανθή Σασματζόγλου

ΤRESOR

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης