Συνεχίζεται με επιτυχία από την κυβέρνηση της ΝΔ, η πολιτική εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, που άρχισε να εφαρμόζεται από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90, όταν επικράτησε και στην Ελλάδα το μοντέλο της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων- αποκρατικοποιήσεων.
Αν και το κόστος κατασκευής του έργου της Εγνατίας οδού έφτασε ή και ξεπέρασε τα 6 δις ο αυτοκινητόδρομος πουλήθηκε λιγότερο από 1,5 δις ευρώ!
Όταν ανέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε προτείνει στον πρώην υφυπουργό Νίκο Λέγκα να αναλάβει την προεδρία του οδικού άξονα ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ.
Ο Νίκος Λέγκας αρνήθηκε την πρόταση.
Σήμερα η κυβέρνηση προχώρησε στην υλοποίηση ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος κατά του δημοσίου συμφέροντος.
Αν ο Νίκος Λέγκας είχε αναλάβει τότε τα ηνία της Εγνατίας σήμερα θα ήταν υποχρεωμένος να υπογράψει την παραχώρηση, ενός ολοκληρωμένου κατασκευαστικά οδικού άξονα τεράστιας γεωπολιτικής σημασίας.
Δεν ξέρουμε αν τότε αυτός ήταν ο λόγος που αρνήθηκε να τεθεί επικεφαλής της Εγνατίας , αν ήταν αυτός ο λόγος του αξίζει μπράβο.
Η παραχώρηση της Εγνατίας είναι μνημονιακή υποχρέωση.
Πάντα ωραίος ο παλιός