"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.5 C
Trikala

“Ξεσηκωμός” στο ΤΕΦΑΑ Τρικάλων για το νέο Αθλητικό Νομοσχέδιο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Παρέμβαση στον δημόσιο διάλογο πραγματοποιεί το ΤΕΦΑΑ Τρικάλων, σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Στελέχη της σχολής όπως ανέφεραν στην TrikkiPress “το οφείλουμε στους φοιτητές μας και σε όλους εκείνους τους νέους ανθρώπους που σκέπτονται να σπουδάσουν στο πεδίο της φυσικής αγωγής” . Παρακάτω παρουσιάζουμε το ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης με σχόλια και προτάσεις για το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου :

Η Συνέλευση του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας θεωρεί ομόφωνα ότι το προτεινόμενο νομοσχέδιο:

  1. Υπονομεύει τη δημόσια υγεία και την ποιότητα ζωής των πολιτών καθώς και τη δημόσια πανεπιστημιακή εκπαίδευση με την εισαγωγή του«Εκπαιδευτή» που θα εκπονεί και θα αξιολογεί προγράμματα άσκησης, μεταξύ άλλων, για παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους, άτομα χωρίς εμπειρίες άθλησης, άτομα σε ομάδες υψηλού κινδύνου νόσησης, άτομα με χρόνιες παθήσεις, ομάδες ατόμων με διαφορετικά σωματικά και ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά, αρκεί να έχει παρακολουθήσει σεμινάριο δήθεν πιστοποιημένου ιδιωτικού φορέα.
  2. Παραγνωρίζει ότι, για την ορθή εφαρμογή των προγραμμάτων άσκησης αναψυχής και άθλησης για όλους, απαιτούνται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις για να μπορεί ένας επαγγελματίας άσκησης, να αναλάβει να γυμνάσει άτομα κάθε ηλικίας, με διαφορετικό αθλητικό και ιατρικό ιστορικό και διαφορετικά ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά, σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα σε γυμναστήρια, σε αίθουσες ή στην ύπαιθρο, σε δρομικές δραστηριότητες κτλ.
  3. Παραβλέπει ότι η άσκηση διαταράσσει έντονα τη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού, και αν δεν γίνει στοχευμένα και με βάση τις καθιερωμένες επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στη σωματική, ψυχική και κοινωνική υγεία των ασκούμενων.
  4. Παραβλέπει ότι η άθληση και η άσκηση διεξάγονται σε κοινωνικά πλαίσια, όπου υπάρχει συνεχής κοινωνική αξιολόγηση, κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και μεταβαλλόμενες κοινωνικές δυναμικές, οι οποίες μπορεί να έχουν θετικές ή αρνητικές επιδράσεις στην ψυχοκοινωνική υγεία των ασκούμενων ανάλογα με το ψυχοκοινωνικό κλίμα που επικρατεί, στη διαμόρφωση του οποίου συμβάλλει καθοριστικά ο επαγγελματίας που σχεδιάζει, καθοδηγεί και αξιολογεί τα προγράμματα άσκησης με μεθοδικό τρόπο.
  1. Παραβλέπει ότι οι επαγγελματίες των προγραμμάτων άσκησης και αναψυχής για όλους χρειάζεται να είναι εφοδιασμένοι με επιστημονικές γνώσεις ανατομίας και φυσιολογίας για το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα, να διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για να καθοδηγήσουν παιδιά και εφήβους με μεθοδικό τρόπο, να έχουν υψηλό επίπεδο γνώσεων στην ψυχολογία και στην κινητική συμπεριφορά για να κινητοποιήσουν τους ασκούμενους κάθε ηλικίας, με ή χωρίς προβλήματα υγείας, να γυμνάζονται δια βίου με υγιεινό και ασφαλή τρόπο. Γνώσεις που παρέχει μόνο ένα πανεπιστημιακό Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).
  2. Δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την κατάργηση των προγραμμάτων άσκησης για όλους, τα οποία εδώ και τέσσερις δεκαετίες υλοποιούνται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και πρωτίστως απευθύνονται σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Εκφράζουμε τις επιφυλάξεις μας και για αρκετές ακόμη διατάξεις του νομοσχεδίου, για τις οποίες θα τοποθετηθούν αναλυτικά τα αρμόδια όργανα των πανεπιστημίων μας και σύλλογοι των αποφοίτων μας.

Όσα αναφέρονται στο νομοσχέδιο, στην πλειοψηφία τους εμπίπτουν στην αποστολή των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, όπως αυτά έχουν διατυπωθεί στα ΦΕΚ ίδρυσης των Τ.Ε.Φ.Α.Α. (άρθρο 47 Ν.1268/1982 και Π.Δ. 107/1983) που στόχο έχουν: Να καλλιεργούν και να προάγουν την Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού με την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα.

Να παρέχουν στους πτυχιούχους τους τα απαραίτητα εφόδια που θα εξασφαλίσουν την άρτια κατάρτισή τους για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Να συμβάλλουν στην πρόοδο του ελληνικού αθλητισμού και ταυτόχρονα να καλλιεργούν και να διαδίδουν την αθλητική ιδέα.

Να συμβάλλουν στη συνειδητοποίηση από τους πολίτες της σημασίας της φυσικής αγωγής ως βασικού παράγοντα για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής.

Επειδή,Η συμμετοχή του Έλληνα πολίτη σε δραστηριότητες Αθλητισμού, Αναψυχής και Άθλησης για Όλους είναι δικαίωμα το οποίο, κάτω από κατάλληλες προϋποθέσεις, συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του πολίτη (Σύνταγμα του 1975, άρθρο 5, παρ. 1), έχει αποδεδειγμένα σημαντικά πολλαπλά οφέλη για τη σωματική, ψυχική, πνευματική υγεία και καταπολεμά την κοινωνική απομόνωση, το ρατσισμό, τη βία, τις εξαρτήσεις, ενώ συμβάλλει πολλαπλώς στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων.

Η άσκηση και η άθληση, οποιασδήποτε μορφής ή τύπου, σε οποιοδήποτε χώρο και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες ή σκοπιμότητα, πρέπει να παρέχεται με συγκεκριμένη ένταση, διάρκεια και συχνότητα, ανάλογα με τη φυσική κατάσταση, κατάσταση υγείας, συνθήκες περιβάλλοντος, φύλο, και ηλικία των συμμετεχόντων.

Το γνωστικό αντικείμενο της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού που διδάσκεται στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. της χώρας καλύπτει την πλειοψηφία των τύπων και κλάδων άσκησης ή άθλησης και είναι από τις πιο δημοφιλείς επιλογές ανάμεσα σε όλους τους υποψήφιους φοιτητές για όλα τα ΑΕΙ.

Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο 16 καλύπτονται από τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, καθώς η άσκηση, η άθληση και η αναψυχή αποτελούν το επίκεντρο των προπτυχιακών καθώς και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.

Ο απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α., ως επαγγελματίας άσκησης, μπορεί να ανταποκριθεί στις διαφορετικές, πολλαπλές και πολύπλοκες απαιτήσεις του αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους [άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων εσωτερικών υδάτων (λίμνες, ποτάμια κτλ.), βουνού, θαλάσσης, μικτών υπαίθριων δραστηριοτήτων, δρομικών δραστηριοτήτων, ατομικών και ομαδικών αθλημάτων αναψυχής], λόγω της ολιστικής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης που κατέχει, διάρκειας τεσσάρων ετών, σε πιστοποιημένα προγράμματα σπουδών από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (Ε.Θ.Α.Α.Ε.).

Τα θέματα του οργανωτικού πλαισίου προγραμμάτων άθλησης για όλους (Π.Α.γ.Ο.) και της αναψυχής έχουν ήδη ρυθμιστεί με το Ν.2527/8.10.2013/τεύχος Β΄ και Ν.1774/17.6.2016/τεύχος Β΄ όπου αναφέρονται μια σειρά από διαφορετικούς τύπους άσκησης για διαφορετικές ηλικίες, συνθήκες, χώρους κτλ. οι οποίοι καλύπτονται από το πτυχίο των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Στην ίδια νομοθεσία (Ν.2527/8.10.2013/τεύχος Β΄ και Ν.1774/17.6.2016/τεύχος Β΄), αναγνωρίζοντας ο νομοθέτης το επιστημονικό πεδίο του αθλητισμού αναψυχής και της άθλησης για όλους, αναφέρει ρητά ότι πτυχιούχοι Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού είναι αυτοί που είναι αποτελούν το βασικό προσωπικό των προγραμμάτων άθλησης για όλους.

Δεν είναι σαφής η διατύπωση στο άρθρο 17 για ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς που προσφέρουν «αναψυχή και άθληση για όλους», ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη αναφορά στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και στην προσφορά τους σε αυτό το γνωστικό πεδίο.

ΚΑΛΟΥΜΕ Την Κυβέρνηση να αποσύρει τις προτεινόμενες αντιεπιστημονικές, αυθαίρετες, επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία, άδικες και καταχρηστικές διατάξεις του νομοσχεδίου και να προβεί στις αναγκαίες τροποποιήσεις των παρακάτω άρθρων σε συνεργασία με τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) των ΑΕΙ της χώρας, που είναι οι αρμόδιοι επιστημονικοί φορείς αθλητισμού και άσκησης και, εκ της αποστολής τους, έχουν ιδρυθεί για να υπηρετούν τον αθλητισμό τόσο σε επίπεδο πρωταθλητισμού όσο και σε επίπεδο αναψυχής και άθλησης για όλους, προάγοντας την υγεία και την ποιότητα ζωής των πολιτών κάθε ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα:

  1. ΜΕΡΟΣ Α΄ – ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
  2. Άρθρο 7: Οι εθελοντές να συμμετέχουν μόνο στην υλοποίηση αθλητικών διοργανώσεων και όχι στον σχεδιασμό τους, ο οποίος θα πρέπει να γίνεται από ειδικούς αθλητικούς επιστήμονες με εξειδικευμένη γνώση στη διοργάνωση αθλητικών διοργανώσεων.
  3. Να απαγορεύεται ρητά η εθελοντική παροχή υπηρεσιών άσκησης από τον οποιονδήποτε χωρίς να διαθέτει πιστοποιημένη γνώση υλοποίησης αθλητικών διοργανώσεων.
  • . ΜΕΡΟΣ Β΄ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
  • Άρθρο 16: Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο 16, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάση της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε Σ.Ε.Φ.Α.Α. ή Τ.Ε.Φ.Α.Α. θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά αποκλειστικά στους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, τα οποία θα πρέπει να οριστούν επακριβώς .

Άρθρο 17 παρ. 1β: Η δυνατότητα ίδρυσης σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους με την αντίστοιχη χορήγηση ειδικής αθλητικής αναγνώρισης εξαιρουμένων των περιπτώσεων ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών με πρωτοβουλία των οποίων έχουν ιδρυθεί σωματεία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους, δημιουργεί έντονο προβληματισμό καθώς λειτουργεί ανταγωνιστικά για τους απόφοιτους Τ.Ε.Φ.Α.Α. που λειτουργούν γυμναστήρια καθώς και για τα προγράμματα αναψυχής που υλοποιούνται στους ΟΤΑ και απασχολείται πλήθος αποφοίτων Τ.Ε.Φ.Α.Α. ανεξαρτήτως ειδικότητας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να απαγορεύεται σε σωματεία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους η δραστηριότητα «Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης» καθώς είναι γνωστικά αντικείμενα που υλοποιούνται σε γυμναστήρια και ΟΤΑ.

Άρθρο 20: Το προωθούμενο νομοσχέδιο του Υφυπουργείου Αθλητισμού εισάγει τον όρο του «Εκπαιδευτή» (άρθρο 20), που σαφώς θέτει θέμα σύγκρουσης συμφερόντων ανάμεσα σε προπονητές και «εκπαιδευτές» καθώς ο διαχωρισμός αγωνιστικών δραστηριοτήτων και δραστηριοτήτων αναψυχής ή άθλησης για όλους είναι είτε ανέφικτο είτε εξαιρετικά δύσκολο να γίνει στην πράξη. Περαιτέρω, το άρθρο αναφέρει ότι ο «εκπαιδευτής» πρέπει να έχει την απαιτούμενη κατάρτιση και πιστοποίηση και ορίζει ότι αυτός θα πρέπει να έχει «ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα που δε διδάσκονται σε Τ.Ε.Φ.Α.Α.», ενώ στη συνέχεια ορίζει μια σειρά από προϋποθέσεις (i,ii,iii,iv) που ξεκάθαρα μόνο ένας απόφοιτος Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού θα μπορούσε να καλύψει πλήρως. Συνεπώς, γεννάται εύλογα το ερώτημα για το ποια είναι η πραγματική σκοπιμότητα αυτού του άρθρου; Πρόκειται για αυθαίρετη κατάργηση νομοθετημένων επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχιούχων Τ.Ε.Φ.Α.Α. (Ν2527/2013, Ν1774/2016 και ΠΔ219/2006) προσβάλλοντας χιλιάδες επαγγελματίες της άσκησης πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, την Ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας και τον Έλληνα πολίτη καθώς θα του παρέχονται υπηρεσίες άσκησης χαμηλότατου επιπέδου από εκπαιδευτές μη πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

Άρθρο 21: Ποιες είναι οι αναγνωρισμένες σχολές της ημεδαπής ή της αλλοδαπής που μπορούν να δίνουν πτυχίο ή δίπλωμα ή βεβαίωση ή αποδεικτικό σπουδών «εκπαιδευτή»; Ποιες οι προϋποθέσεις λειτουργίας τέτοιων σχολών; Είναι πιστοποιημένες αυτές οι σχολές ώστε να δίνουν πτυχίο ή δίπλωμα ή βεβαίωση ή αποδεικτικό σπουδών «εκπαιδευτή»; Πόσο χρόνο διαρκούν αυτές οι σπουδές και ποιες είναι οι προϋποθέσεις πιστοποίησης αυτών των αποφοίτων; Πρόκειται για το πλέον ακροθιγώς γραμμένο άρθρο που ορίζει τις προϋποθέσεις για άμεση παράκαμψη των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, οι οποίοι καλύπτουν πλήρως τα προσόντα του «εκπαιδευτή».

  1. . ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 
  2. Άρθρο 32: Αναφορικά με τον ηλεκτρονικό αθλητισμό, το παρόν νομοσχέδιο χρησιμοποιεί έναν όρο που δε νοείται καν ως «άθληση» για να μπορεί να λάβει τίτλο ως «αθλητισμός» (ενδεικτικά από λεξικό Μπαμπινιώτη η άθληση αφορά σε «επίπονη προσπάθεια, σωματική και ψυχική δοκιμασία για την κατάκτηση επιδιωκόμενου σκοπού»), καθώς προωθεί την υιοθέτηση ενός καθιστικού και υποκινητικού τρόπου ζωής, εις βάρος της δημόσιας υγείας.
  • Μέρος Ε’ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • Άρθρο 41: Θα πρέπει να νομοθετηθεί ότι τα προγράμματα άσκησης στο εργασιακό περιβάλλον θα σχεδιάζονται και θα εκτελούνται από πτυχιούχους Τ.Ε.Φ.Α.Α. καθώς αυτό αποτελεί μέρος του προγράμματος σπουδών των.
  •  ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 

Προσθήκη Άρθρου 29Α στο ν.2725/1999: Παρέχει αποκλειστικά, αθέμιτα και καταχρηστικά το προνόμιο της αθλητικής ομοσπονδίας σε μη κερδοσκοπικό σωματείο που δεν έχει από μόνο του το επιστημονικό υπόβαθρο για την υποστήριξη δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες.

Άρθρο 44: Να προστεθεί παράγραφος όπου θα κατοχυρώνεται πως ο σχεδιασμός και η εκτέλεση προγραμμάτων άσκησης σε άτομα με νοητική αναπηρία θα γίνεται αποκλειστικά από πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση (είτε σε προπτυχιακό είτε σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο) στην Προσαρμοσμένη (Ειδική) Φυσική Αγωγή, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τυπικά προσόντα του ν.3699/2008 (άρθρο 20, παρ. α΄, β΄, γ΄, δ΄). Επίσης, η συμμετοχή ατόμων με νοητική αναπηρία σε αγωνιστικές διοργανώσεις να γίνεται μόνον με συνοδεία πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση (είτε σε προπτυχιακό είτε σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο) στην Προσαρμοσμένη (Ειδική) Φυσική Αγωγή σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τυπικά προσόντα του ν.3699/2008 (άρθρο 20, παρ. α΄, β΄, γ΄, δ΄).

Άρθρο 49: Αναφορικά με τη γιόγκα θεωρείται ότι έχει μια «φιλοσοφική διάσταση» προκειμένου, έντεχνα, να μη θεωρηθεί ως τρόπος άσκησης. Επιπρόσθετα, με τις προϋποθέσεις λειτουργίας κέντρων γιόγκα, δεν καθορίζεται τους σκοπούς που ακριβώς υπηρετεί η «γιόγκα» ή τι χώρους χρησιμοποιεί και το προτεινόμενο νομοσχέδιο δεν αποσαφηνίζει τη δυνατότητα οποιασδήποτε μορφής ελέγχου ενός τέτοιου κέντρου σε μικρότερο χώρο, που ταυτόχρονα θα λειτουργεί ανταγωνιστικά με ένα γυμναστήριο ή οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική επιχείρηση που προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες. Πως, για παράδειγμα, θα ελέγχεται η αποκλειστική παροχή υπηρεσιών εκμάθησης και πρακτικής γιόγκα, και ποιες θα είναι οι ποινές αν δεν γίνεται αποκλειστική παροχή υπηρεσιών εκμάθησης και πρακτικής γιόγκα;

ΖΗΤΑΜΕ Η Κυβέρνηση να τροποποιήσει τα παραπάνω άρθρα του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου και να τα αναθεωρήσει σε συνεργασία με τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) των ΑΕΙ της χώρας.

Η Κυβέρνηση να αναγνωρίσει ότι, για την ορθή εφαρμογή των προγραμμάτων άσκησης αναψυχής και άθλησης για όλους χρειάζονται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις, οι οποίες παρέχονται στα πιστοποιημένα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού των ΑΕΙ της χώρας

Την υποστήριξη του Έλληνα πολίτη για ένα νέο αθλητικό νομοσχέδιο που θα υπηρετεί την άσκηση αναψυχής και άθλησης για όλους και θα εφαρμόζεται από κατάλληλα εκπαιδευμένους επαγγελματίες άσκησης με στόχο την προαγωγή της υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών της χώρας.

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θέλατε Μητσοτάκη? Τώρα είναι όλος δικό σας. Οι βουλευτές της Ν.Δ πήραν θέση? Ρωτήστε τους έναν, έναν !! Αλλά, ποιοι να ρωτήσουν? Τα παπαγαλάκια τους στα ραδιόφωνα.? .

  2. Αυτό έχετε να πείτε; Για ακόμη μια φορά στα κομματικά θα αναφερθείτε; Όποιος και να ήταν σε εξουσία τα ίδια θα έκανε με μικρές διαφορές είτε τώρα είτε σε κάποια άλλη στιγμή. Το πραγματικό αγκάθι είστε εσείς που κοιτάζετε το δέντρο, χάνετε το δάσος και δίνετε τροφή και κίνηση σε όλο αυτό.
    Κάτοχος γυμναστηρίου είμαι από σχολή ΤΕΦΑΑ, έχω ζοριστει, θα ζοριστω κι άλλο αλλά θα επιβιώσω γιατί έχω χέρια, πόδια και όρεξη για δουλειά.
    Ο κόσμος όμως θα συνεχίσει να σκέφτεται κάτ αυτόν τον τρόπο και θα υπάρχει αυτός ο φαύλος κύκλος.
    Το σχόλιο αυτό θα διαβαστει, θα ξεχαστεί. Ελπίζω να αγγίξει έστω και για λίγο κάτι μέσα μας.
    Θετικότατα, αποδοχή και αγάπη για όλο τον κόσμο εύχομαι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης