"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.5 C
Trikala

Οι αρνητές εμβολιασμού και οι κοινοί θνητοί

lafarm

Σχετικά άρθρα

Γιάννης Κουτεντάκης

Η αγαπημένη μου θεία Λούλα, 96 Μαΐων παρακαλώ, ουδέποτε αποκάλυψε τις πολιτικές της πεποιθήσεις.

Αντί απάντησης σε σχετικά ερωτήματα, παρείχε, και ακόμα παρέχει, τη ζεστή της φιλοξενία σε αριστερούς, δεξιούς και οτιδήποτε άλλο, πάντα με την ίδια αγάπη και αμεροληψία, ενώ δεν δίστασε να φροντίσει ακόμα και αγνώστους που, κατά την διάρκεια της κατοχής, χτυπούσαν την πόρτα της για βοήθεια στο κέντρο του Βόλου.

Σε αντίθεση με όσους έμαθαν να κρατούν τα πιστεύω για τον εαυτό τους, βάζοντας στη θέση του «εγώ» το «εμείς», οι σημερινοί αρνητές του εμβολιασμού διαλαλούν την πνευματική τους πραμάτεια και τις θέσεις τους με ύφος ερευνητών ΝΑΣΑ και βάλε, θεωρώντας ότι μόνο αυτοί κατέχουν τη μεγάλη αλήθεια. Συμπεριφορές οι οποίες θα ήταν μόνον παιδαριώδεις εάν δεν ήταν και δυνητικά καταστροφικές.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τις έχουν αποδοθεί ανατριχιαστικές ομοιότητες με ολοκληρωτικά καθεστώτα που άφησαν τα θλιβερά αποτυπώματά τους στην ιστορία.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση εφημερίδας ευρείας κυκλοφορίας, η άρνηση του εμβολισμού εκπορεύεται κυρίως από την τάση να προστατεύσει ο αρνητής κάτι που θεωρεί κρίσιμο για αυτόν και την ταυτότητα του.

Με απλά λόγια, ο αρνητής του εμβολιασμού προτάσσει το «εγώ» και προδήλως αδιαφορεί για το «εμείς».

Τι γίνεται όμως όταν αυτός ο αρνητής είναι –για παράδειγμα– δάσκαλος, γιατρός ή δικαστής; Πως θα μπορέσει να αποβάλει το βαρύ χιτώνιο του «εγώ» και να επιτελέσει το καθήκον του, όταν απέναντί του έχει κάποιον από την άλλη πλευρά, την πλευρά των «κοινών θνητών»;

Πώς θα διασφαλιστεί η αμεροληψία ενεργειών και αποφάσεων, και πώς, τελικά, θα δαμαστεί το τέρας της πανδημίας;

Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα για την υιοθέτηση του Ρωμαϊκού «salus populi suprema lex esto» (η σωτηρία του λαού είναι ο υπέρτατος νόμος), που κατισχύει οποιωνδήποτε άλλων συνταγματικών και λοιπών δικαιωμάτων;   

  • Ο Γιάννης Κουτεντάκης είναι ομότιμος καθηγητής Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αναλαμβάνετε κύριε, τις αστικές και ποινικές συνέπειες των πιθανων παρενεργειών ή θανάτου λόγω του πειραματικού εμβολίου ή μήπως μας λέτε τις πομφόλυγες
    και τις εξυπνάδες σας εκ του ασφαλούς και καλυπτόμενος από τον καθεστωτικό μανδύα του “ορθολογισμού” ?

  2. Η έκτακτη ανάγκη σε συνδυασμό με την ανακήρυξη από τον Π.Ο.Υ. , πανδημία, θέτει τα κράτη μέλη του σε καθεστώς υψηλής πολιτικής προστασίας . Υπάρχει πλέον ένας υγειονομικός “εχθρός” που “παίζει” με τις ζωές των ανθρώπων. Όμως μπροστά στο κοινό καλό , μπροστά στο μέγιστό αγαθό της υγείας σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης – σε πολεμικό κλίμα το να ζητάμε πιθανόν ευθύνες είναι ΓΕΛΟΙΕΣ. Ας μην δούμε δεύτερο Κολοκοτρώνη σε φυλακή , εκθέτει τη χώρα διεθνώς και μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω.

  3. Οι όροι “πόλεμος” ή “έκτακτη ανάγκη”, είναι το λιγότερο υπερβολικοί και μόνο πανικό και τρόμο στον απλό πολίτη σπέρνουν. Η Αγγλία δια του Μπόρις Τζόνσον ανακοίνωσε πως θα αντιμετωπίσει τον κορωνοιο όπως την γρίπη, χωρίς υποχρεωτικοτητες, διαβατήριο εμβολιασμού, εκβιασμούς και άλλα
    τέτοια ναζιστικής έμπνευσης τερτιπια.
    Η Νορβηγία αποζημιώνει εμβολιασμενους που υπέστησαν σοβαρές βλάβες.
    Αν δεν ενισχυθεί το δημόσιο σύστημα υγείας σε όλες τις βαθμίδες του, λύση δεν φαίνεται στο άμεσο μέλλον.
    Το εμβόλιο, σαν πειραματικό σκεύασμα, δεν είναι λύση. Είναι όμως ένα καλό κολπο της κυβέρνησης, για να ιδιωτικοποιηθεί η υγεία, κατι που θα έχει καταστροφικές συνέπειες για ολους μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης