"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

23.3 C
Trikala

Προχωρά η κατασκευή του δρόμου από τον κόμβο Τσαγκάδα μέχρι τη γέφυρα Καραβόπορου – Κώστας Αγοραστός: «Μεγάλο έργο για τα Τρίκαλα»

lafarm

Σχετικά άρθρα

Το πράσινο φως για την κατάθεση πρότασης για  ένταξη στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας της κατασκευής του δρόμου από τον νέο κυκλικό κόμβο Μύλος Τσαγκάδα μέχρι τη γέφυρα Καραβόπορου «άναψε» το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, μετά την εισήγηση του Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού. 


Το έργο είναι προϋπολογισμού 14.392.000 ευρώ και αφορά  την ανακατασκευή του υφιστάμενου τμήματος της Ε.Ο. Τρίκαλα – Πύλη. Η αφετηρία του έργου  βρίσκεται στην σύνδεση της Ε.Ο. με τον περιφερειακό δακτύλιο Τρικάλων και το πέρας του στον κόμβο του Δροσερού. 
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή κύριας αρτηρίας,  την κατασκευή γέφυρας στον Πηνειό για την διέλευση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της αρτηρίας, την κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβόπορου και την κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά και αριστερά της κύριας αρτηρίας.
«Σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας σχεδιάζουμε και υλοποιούμε έργα χρήσιμα, έργα ουσίας για τους πολίτες. 
Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ολοκληρώνουμε το οδικό τμήμα από τον περιφερειακό δακτύλιο Τρικάλων έως την παράκαμψη της Πύλης. Παράλληλα, με την κατασκευή παράπλευρων οδών διπλής κατεύθυνσης εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών.  
Αποτελεί ένα σημαντικό έργο καθώς επιτυγχάνεται η ασφαλής οδική σύνδεση της πόλης των Τρικάλων με την Πύλη. Ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της οικονομικής ανάπτυξης της περιφέρειας μας. Στεκόμαστε στο πλευρό των κατοίκων της υπαίθρου βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους, καθώς και εκείνοι έχουν δικαίωμα στη ζωή» υποστήριξε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής έργα:
•    Η κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3km περίπου. Στην κύρια αρτηρία εφαρμόζεται διατομή β4ν* με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50m και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 17,00m, ενώ το πλάτος καταστρώματος προκύπτει μεγαλύτερο ή ίσο των 20,00m αναλόγως των πλευρικών κατασκευών.
•    Η κατασκευή γέφυρας Πηνειού στη ΧΘ : 1+300,46 ,μήκους 101,10m τριών ανοιγμάτων (3×33,70m). Γέφυρα για την διέλευση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της αρτηρίας.
•    Η κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,35km , και  κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,00km περίπου. Οι παράπλευροι οδοί  θα έχoυν διατομή ε2 με μία (1) λωρίδα κυκλοφορίας, πλάτους 3,00 ανά κατεύθυνση και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 6,50m
•    Η κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβοπόρου (μορφής «σταυρού»).
•    Η προσαρμογή της αρτηρίας στους υφιστάμενους κόμβους με κατάλληλη διαμόρφωσή τους (διεύρυνσή τους) για την εξασφάλιση της ορθής λειτουργίας της κυκλοφορίας.
.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ποιος ο λόγος για τον κόμβο μορφής σταυρού στην θέση Καραβόπορος; 1,3 χιλιόμετρα είναι όλο κι όλο. Δεν μπορούν οι παράδρομοι να εξυπηρετηθούν από τον κόμβο Τσαγκάδα και τον κόμβο Δροσερού; Γιατί να υπάρχει κι άλλος κόμβος ανάμεσα σε τόσο μικρή απόσταση; Έχει γεμίσει ο τόπος φανάρια και ισόπεδους κόμβους. Γι’ αυτό έχουμε το παράπλευρο δίκτυο, για να μην χρειάζεται κόμβος, διασταύρωση, φανάρι κάθε λίγα μέτρα σε καινούριους αυτοκινητόδρομους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης