"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.8 C
Trikala

“Πυροβολισμοί” …. κατά Παπαστεργίου και Κάκλα για το ΤΕE Ειδικής Αγωγής από την Δ/ντρια Περιφερειακής Εκπαίδευσης Eλένη Αναστασοπούλου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Για μη ολοκληρωμένο φάκελο, ελλειπή δικαιολογητικά και παραλείψεις τοπικών παραγόντων κάνει λόγο η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Ελένη Αναστασοπούλου, σχετικά με τη μη έγκριση από το υπουργείο Παιδείας της ίδρυσης και λειτουργίας ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής στα Τρίκαλα.

pyr

Σε σχετική της επιστολή, η κα Αναστασοπούλου επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι “στη Θεσσαλία ικανοποιήθηκαν όλα τα αιτήματα, τα οποία κάλυπταν πραγματικές ανάγκες, διέθεταν ολοκληρωμένο φάκελο, χωρίς ελλειπή δικαιολογητικά και παραλείψεις, όπως προβλέπεται από τις σχετικές εγκυκλίους”, κάτι που δεν φαίνεται να έγινε για τη νέα δομή στα Τρίκαλα.

Ενδεικτικά αναφέρει πως “απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων, όπου πρέπει να αναφέρονται οι δαπάνες εξοπλισμού για κάθε έτος και η αντίστοιχη βεβαίωση δαπάνης τόσο για ίδρυση σχολείων όσο και για τα Τμήματα Ένταξης”, μέσα από σχετικό υπόδειγμα το οποίο είχε αποστείλει το Υπουργείο.

“Η έλλειψη ή παράλειψη, εξαιτίας της αξιολόγησης ως υποδεέστερου αυτού του στοιχείου, ήταν ο λόγος για την μη έγκριση του ΤΕΕ Τρικάλων, κάτι που δεν έλλειπε από τις άλλες προτάσεις της Θεσσαλίας οι οποίες και εγκρίθηκαν”, σημειώνει η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, αφήνοντας προφανέστατα αιχμές για τον χειρισμό του θέματος από τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς και δη τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τον Δήμο Τρικκαίων.

Δίνοντας της δικής της ερμηνεία για το όλο θέμα, το οποίο μόλις την περασμένη Τετάρτη έφτασε στη Βουλή με σχετική ερώτηση των Θεσσαλών βουλευτών του ΚΚΕ προς τον υπουργό Παιδείας, η κα Αναστασοπούλου υπερασπίζεται τις προθέσεις του υπουργείου σχετικά με την Ειδική Αγωγή, κάτι που αποδεικνύεται -σύμφωνα πάντα με την επιστολή της- “από την ίδρυση 531 Τμημάτων Ένταξης, 23 νέων σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και τη δημιουργία Λυκειακών τάξεων σε 12 προϋπάρχουσες σχολικές μονάδες”, όπως και “από την πρόσληψη του μεγαλύτερου ποσοστού των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής από την πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων και από την άμεση πρόσληψη του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού”.

Καταληκτικά, δε, σημειώνει με έμφαση: “η επιθυμία και η πρόθεση του Υπουργείου είναι η ίδρυση δομών Ειδικής Αγωγής και στα Τρίκαλα, εφόσον οι προτάσεις είναι σύμφωνες με τις σχετικές εγκυκλίους.

Η διαδικασία για την ίδρυση των δομών της Ειδικής Αγωγής και κάθε διοικητικής πράξης των Υπηρεσιών του ΥΠΠΕΘ, καθορίζεται από δημόσια έγγραφα και εγκυκλίους, επιτελείται στο προσκήνιο, με διαφάνεια και είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου πολίτη”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης