Kαι στα Τρίκαλα τόσο οι καταστηματάρχες όσο και οι καταναλωτές καλούνται να προσαρμοστούν σε έναν πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα τρόπο αγοραπωλησίας. Το πρωί «ανέβασαν ρολά», βιβλιοπωλεία, KTEO, κομμωτήρια και κουρεία.
Το αμφιλεγόμενο click away ήταν λογικό να ξεσηκώσει τις αντιδράσεις των ενδιαφερόμενων.
Η πρεμιέρα αυτού του τρόπου είναι απογοητευτική. Αλλά ακόμα και αν τις προσεχείς μέρες τα πράγματα βελτιωθούν, τίποτα δεν αλλάζει το γεγονός ότι η χριστουγεννιάτικη αγορά για την πλειονότητα των μικρομεσαίων είναι χαμένη.
Το πρόβλημα είναι τι κάνει η κυβέρνηση για να αντισταθμίσει την τεράστια απώλεια τζίρου για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και το λιανεμπόριο, όπου συγκεντρώνεται η τεράστια πλειονότητα επιχειρήσεων και εργαζομένων.
Τι κάνει για να αποτρέψει μια πανδημία πτωχεύσεων χιλιάδων μικρών επιχειρήσεων, κάτω από το βάρος συσσωρευμένων χρεών προς Δημόσιο, Ταμεία, τράπεζες, προμηθευτές;