"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

7 C
Trikala

Στο Πήλιο οι τρικαλινοί Φίλοι Σιδηροδρόμου

lafarm

Σχετικά άρθρα

Έγινε την περασμένη Κυριακή με μεγάλη επιτυχία η εκδρομή του συλλόγου μας στο πανέμορφο Πήλιο, όπου ταξιδέψαμε για άλλη μια φορά με το τρενάκι του Εβαρίστο ντε Κίρικο.

Η αναχώρηση έγινε νωρίς το πρωί από τα Τρίκαλα, με πούλμαν και προορισμό τα Άνω Λεχώνια όπου ήπιαμε το καφεδάκι μας περιμένοντας την ώρα αναχώρησης του “Μουτζούρη”.

Πράγματι στις 10 ακριβώς ήχαμε επιβιβαστεί στα παλιά βαγόνια μαζί με πάρα πολλούς άλλους τουρίστες από όλα τα μέρη του κόσμου.

Το τρενάκι ξεκίνησε σφυρίζοντας χαρούμενα το ανηφορικό του ταξίδι μέσα στο καταπράσινο τοπίο με θέα το απέραντο γαλάζιο του Παγασητικού.

Περάσαμε πάνω από πανέμορφα μικρά και μεγάλα πέτρινα γεφύρια και κάναμε την προγραμματισμένη στάση στην άνω Γατζέα όπου λειτουργεί καφεναδάκι που εξυπηρετεί και δροσίζει τους ταξιδιώτες.

Αμέσως μετά το ταξίδι μας συνεχίστηκε δίπλα από πανέμορφα χωριά κρεμασμένα στις απότομες πλαγιές του βουνού για να φτάσουμε τελικά στο ιστορικό χωριό των Μηλεών. Πριν το σταθμό το τρένο περνάει πάνω από μια πανύψηλη, με θαυμαστή σχεδίαση, μεταλλική γέφυρα που κόβει την ανάσα του ταξιδιώτη.

Στον σταθμό των Μηλεών φωτογραφήσαμε και βιντεοσκοπήσαμε για άλλη μια φορά την χειροκίονητη αναστροφή της μηχανής του τρένου, στην περιστροφική πλάκα του σταθμού, και πήραμε το ανηφορικό καλντερίμι με προορισμό την κεντρική πλατεία του χωριού.

Εκεί είχαμε την ευκαρία να επισκεφθούμε την παλιά εκκλησία των Ταξιαρχών και κάτω από τα πλατάνια να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας φαγητό.

Η ώρα όμως πέρασε πολύ γρήγορα και ξεκινήσαμε και πάλι προκειμένου να φτάσουμε με τα πόδια στην μεταλλική γέφυρα για να βρισκόμαστε πάνω σ’ αυτή τη στιγμή που θα περάσει το τρένο φεύγοντας για τα Λεχώνια.

Με τον αποχαιρετισμό του τρένου τελείωσε και το σιδηροδρομικό μέρος του ταξιδιού μας. Επιβιβαστήκαμε λοιπόν στο πούλμαν με προορισμό αυτή τη φορά την παραλία των Καλών Νερών, όπου αλλοι κολύμπησαν κι άλλοι απλά αρκέστηκαν στη μυρωδιά της θάλασσας απολαμβάνοντας το απογευματινό καφεδάκι τους.

Το βράδι της Κυριακής είχαμε επιστρέψει πια στα Τρίκαλα με τις καλύτερες αναμνήσεις κάνοντας πολλά σχέδια για τις μελλοντικές μας εξορμήσεις.

Το Δ.Σ. του συλλόγου μας ευχαριστεί θερμά όλους όσους πήραν μέρος στη εκδρομή μας.

filoi trenou7 filoi trenou filoi trenou1 filoi trenou2 filoi trenou3 filoi trenou4 filoi trenou5 filoi trenou6

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ