"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

14.3 C
Trikala

Σύµπραξη Τουρισµού για τη Θεσσαλία

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η «Σύµπραξη Τουρισµού για τη Θεσσαλία» που αποτελεί µια πρωτοπόρο για τα Ελληνικά δεδοµένα πλατφόρµα συνεργασίας, που στόχο έχει τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισµού στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και περιλαµβάνει τη στρατηγική συνεργασία της Περιφέρεια Θεσσαλίας, ΣΕΤΕ, MARKETING GREECE και Coca-Cola Τρία Έψιλο, παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη το απόγευμα σε ειδική εκδήλωση στο Βόλο.

H εκδήλωση περιελάμβανε εκτός από την παρουσίαση του Σχεδίου Μάρκετιγκ Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας, και των ολοκληρωμένων δράσεων που υλοποιήθηκαν και προγραμματίζονται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία, και προβολή ενός βίντεο που θα χρησιμοποηθεί στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας.

Χαιρετισμό στην ημερίδα απεύθυναν οι Κώστας Αγοραστός, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος ΣΕΤΕ, Αγγελική Πατρούμπα, διευθύντρια Επικοινωνίας Coca – Cola Τρία Έψιλον. Ακολούθησε ομιλία του Ιωσήφ Πάρσαλη, γενικού διευθυντή της Marketing Greece, με θέμα την καμπάνια του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, των δράσεων και του προγραμματισμού.

Όπως επεσήμανε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Το Πρόγραµµα Δράσεων της Σύµπραξης τέθηκε σε εφαρµογή ήδη από το 2016 το οποίο αξιοποιήθηκε ως έτος προετοιµασίας και σχεδιασµού, για να συνεχιστεί το 2017 µε ενέργειες προβολής, µε την υλοποίηση Προγράµµατος Εκπαίδευσης για τους επαγγελµατίες του τουρισµού και την υποστήριξη των τοπικών αρχών και φορέων στις δράσεις προβολής. Σηµείο εκκίνησης αποτελεί η εκπόνηση του Σχεδίου Marketing Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας. Ένα πρακτικό εργαλείο για το σχεδιασµό και την υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής: – που αξιοποιεί τα µοναδικά χαρακτηριστικά και τις εµπειρίες των προορισµών της Θεσσαλίας – διαµορφώνει και χαράσσει τη στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη – ορίζει τις κατευθύνσεις και συνθέτει το πλάνο για την αποτελεσµατική ανάδειξη της Θεσσαλίας στο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού. Επιπλέον, στο Μάρκετινγκ Πλάνο διαµορφώνεται ένα ολοκληρωµένο «Εµπειριολόγιο» τουριστικών προϊόντων, το οποίο εφάπτεται και αναδεικνύει τις µοναδικές εµπειρίες των προορισµών, που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Περιφέρειας, τους στόχους και την ελκυστικότητα του εκάστοτε τµήµατος αγοράς / προφίλ ταξιδιωτών, αναδεικνύοντας τη Θεσσαλία ως τουριστικό προορισµό που µπορεί να προσφέρει εµπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το Σχέδιο Μάρκετινγκ προέκυψε µετά από Διαβούλευση µε τις τοπικές αρχές και φορείς. Πρόκειται για ένα εκτεταμένο έργο το οποίο έχει αναρτηθεί σε Online πλατφόρµα, ανοιχτή προς όλους».

Όπως επίσης σημείωσε, «το 2017, προβλέπεται η τεχνική υποστήριξη των τοπικών αρχών και φορέων, προκειµένου το δυναµικό σχέδιο µάρκετινγκ να εξειδικεύεται στις κατά τόπους ανάγκες. Η Marketing Greece µέσα από ειδική οµάδα συµβούλων θα οργανώσει συναντήσεις, συνεργασία και θα υποστηρίξει Δήµους και φορείς στην υλοποίηση και περαιτέρω εξειδίκευση και εµπλουτισµό του Σχέδιου σε τοπικό επίπεδο. Ήδη έχει σχεδιαστεί µια ολοκληρωµένη Καµπάνια για τη Θεσσαλία που παρουσιάζεται σήµερα. Η Στρατηγική Συνεργασία µε τη Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζεται µε την υλοποίηση της καµπάνιας το 2017 και 2018, ενώ προγραµµατίζεται και Εκπαιδευτικό Πρόγραµµα σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα για το 2017».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης