Μετά το πόλεμο έγιναν οι πρώτες ουσιαστικές προσπάθειες για την δημιουργία συγκοινωνιακών υποδομών στο νομό Τρικάλων. Στην αρχή με πρωτόγονα ακόμη και για την εποχή μέσα, όπως στη πάνω φωτογραφία που απεικονίζεται η χειρωνακτική διάνοιξη δρόμου για το Γαρδίκι γύρω στα 1950.
Αργότερα το τιτάνιο έργο της κατασκευής εξαρχής οδικού δικτύου, προκειμένου να αρθεί η συγκοινωνιακή απομόνωση του ορεινού όγκου των Τρικάλων, το ανέλαβε και το έφερε επιτυχώς σε πέρας η θρυλική Μ.Ο.Μ.Α.
Ο “Τιτανικός” είναι το παρακάτω προπολεμικό λεωφορείο που έκανε το δρομολόγιο Καλαμπάκα-Καστανιά. Εδώ στη παλιά γέφυρα του Καστανιώτικου ποταμού λίγο πριν το «Χάνι του Τσίτου».
Μετά το πόλεμο τα πρώτα λεωφορεία που έκαναν τα δρομολόγια στα ορεινά, ήταν διασκευασμένα στρατιωτικά φορτηγά GMC. Στις παρακάτω φωτογραφίες ο “Φροίξος”, που τη Μ.Πέμπτη του 1962 ενεπλάκη στο θανατηφόρο δυστύχημα στο δρόμο για τη Μεσοχώρα με οδηγό τον Γκάνια και συνοδηγό τον Τσιακοβή.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΟΘΩΝΟΣ ΠΡΙΝ ΚΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΗΘΑΙΟΝ
Κωνσταντίνος Κουτσονάσιος