"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

12.3 C
Trikala

Το Γαρδικιώτικο θαύμα της δεκαετίας του 80

lafarm

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα της δεκαετίας του 70` οι πρώτοι Γαρδικιώτες άμεσα μέχρι τότε εμπλεκόμενοι με το αυτοκίνητο (συνήθως “γκαραζέρηδες”, φανοποιοί, “σουστάδες” κλπ), τολμούν και κάνουν δειλά – δειλά τα πρώτα τους βήματα στο εμπόριο μεταχειρισμένων ανταλλακτικών επιβατικών και φορτηγών.

Η είσοδος της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ το 1981, αποτέλεσε κομβικό σημείο για την εκρηκτική ανάπτυξη της εισαγωγής από τα κράτη της Δυτ. Ευρώπης(Δυτ. Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία) αλλά και από την Ιαπωνία μεταχειρισμένων επαγγελματικών αυτοκινήτων.


Τα Τρίκαλα δεδομένου και της ραγδαίας αύξησης του τομέα των Μεταφορών στη χώρα, μετατρέπονται για τα επόμενα 20 χρόνια σε κύρια αν όχι μοναδική αγορά για το συγκεκριμένο κλάδο, συμβάλλοντας στα μέγιστα στη τοπική οικονομία.

Δημόσιες υπηρεσίες, Δήμοι, Κοινότητες, επαγγελματίες και μεγάλες εταιρείες συνέρρεαν στη πόλη από όλη την επικράτεια και αργότερα από γειτονικά κράτη(Αλβανία), προκειμένου να αγοράσουν από ένα μικρό Pick up, εξειδικευμένα οχήματα(σκουπιδιάρες, ψυγεία κλπ), χωματουργικά μηχανήματα μέχρι φορτηγά διεθνών μεταφορών.


Τα καταστήματα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών(οδός Μιαούλη) και αργότερα οι “μάντρες” αποτελούσαν αποκλειστικό μονοπώλιο των Γαρδικωτών και πάντα ήταν οικογενειακές επιχειρήσεις (Αφοι Κουτσονάσιου, Μπρέντα, Μπαμπούρη, Μπαούση, Δημοράγκα, Σωτ και Γρ. Τάμπου κλπ).

Κων. Κουτσονάσιος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης