"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.4 C
Trikala

Το επίκαιρο ερώτημα των Νεοδημοκρατών της περιοχής μας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με τους γκουρού του δημοσίου βίου, τα ΜΜΕ κατευθύνουν σε μεγάλο βαθμό το απαίδευτο και Δημοκρατικά ανώριμο εκλογικό σώμα της χώρας.


Γι` αυτό το πολιτικό και αυτοδϊοικητικό προσωπικό, επιζητά πάντα την εύνοια του προπαγανδιστικού μηχανισμού του τόπου.


Κατά τους ίδιους πάντα, το εγχώριο σύστημα διαπλοκής προσφέρει δύο τρόπους για να αποκτήσει κάποιος  προνομιακές σχέσεις με τα ΜΜΕ.


Ο πρώτος είναι να τα χρηματοδοτείς και ο δεύτερος πιο αποτελεσματικός να τα αγοράσεις μέσω κολλητών, κουμπάρων η διαπλεκόμενων επιχειρηματιών. 


Η απόκτηση επίσης μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, αυξάνει κατά πολύ τη “πολιτική” επιρροή του ιδιοκτήτη και κατ` επέκταση αυτών που βρίσκονται πίσω από αυτόν.


Όλα αυτά θυμήθηκα διαβάζοντας την είδηση αγοράς της ιστορικής Α.Ε.Λ, από τον επιχειρηματία και άνθρωπο του περιβάλλοντος της οικογένειας Μητσοτάκη κ. Αχιλλέα Νταβέλη.


Το Deal αυτό θα περνούσε απαρατήρητο αν δεν είχε προηγηθεί η απόκτηση το προηγούμενο διάστημα από τον ίδιο και ΜΜΕ της περιοχής. 


Βέβαια το ερώτημα που ενσκήπτει για τους οπαδούς του σημερινού κυβερνώντος κόμματος που στο παρελθόν αντιπαρατέθηκε με τη διαπλοκή και πολεμήθηκε από τους “Νταβατζήδες”, είναι αν συνάδουν τελικά ανάλογες πρακτικές με τις αρχές και αξίες της παράταξης..;

Κώστας Κουτσονάσιος.

Οι “ιδεολογικοί τρομοκράτες” της Δεξιάς και Αριστεράς – του Κώστα Κουτσονάσιου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης