"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

23.3 C
Trikala

Το 3ο Λύκειο πήγε… Ναύπλιο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η εκπαιδευτική εκδρομή της Β΄τάξης του σχολείου μας στο Ναύπλιο πραγματοποιήθηκε στις 24-26 Φεβρουαρίου 2016. Συνοδοί ήταν οι καθηγητές μας:  Κωνσταντίνου Μιχάλης, Τσιούλης Αναστάσιος, Ρούσσα  Μαρία, Μέλλιου  Βανέσσα και  Σταμάτη Λαμπρινή

Το πρωί της Τετάρτης, 24 Φεβρουαρίου αναχωρήσαμε από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό με προορισμό το Ναύπλιο. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ευνοϊκές και η διαδρομή ευχάριστη χωρίς απρόοπτα γεγονότα. Πρώτος μας σταθμός υπήρξε το Χάνι της Γραβιάς, χώρο με πλούσιο ιστορικό ενδιαφέρον.   Έπειτα επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών αφού περιηγηθήκαμε στο μουσείο. Τελευταίος σταθμός του προγράμματός μας ήταν το Μοναστήρι του Όσιου Λουκά. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τη μοναδική αρχιτεκτονική του Μοναστηριού, να πληροφορηθούμε για την ιστορική του εξέλιξη και να προσκυνήσουμε τα λείψανα του Όσιου Λουκά. Το απόγευμα κατευθυνθήκαμε στο Τολό όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο μας.

Το πρωί της Πέμπτης, 25 Φεβρουαρίου αφού πήραμε το πρωινό μας, αναχωρήσαμε για τον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου. Κατά τη ξενάγησή μας επισκεφτήκαμε το Θεραπευτήριο του Ασκληπιού και το Αρχαίο Θέατρο με την εξαιρετική ακουστική χάρη στο σχήμα και τη διάταξη των πέτρινων εδωλίων του.

Επόμενος σταθμός μας ήταν το Παλαμήδι, φρούριο που κατασκευάστηκε από τους Βενετούς και μετέπειτα υπήρξε φυλακή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Το μεσημέρι κατευθυνθήκαμε στο κέντρο του Ναυπλίου όπου γευματίσαμε και εξερευνήσαμε την πόλη. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο όπου  και ξεκουραστήκαμε.

Την Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών όπου ήρθαμε σε επαφή με τα  χαρακτηριστικά δείγματα της μυκηναϊκής αρχιτεκτονικής, τους θολωτούς τάφους. Συνεχίσαμε το ταξίδι μας προς την Αθήνα όπου επισκεφτήκαμε το βράχο της Ακρόπολης. Το απόγευμα επιβιβαστήκαμε στα λεωφορεία για για τον τελικό μας προορισμό. Στις 22:00 επιστρέψαμε στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της πόλης μας  και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη εκδρομή.

Βλησσάρη  Ειρήνη

Μαθήτρια Β΄ Λυκείου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ