"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13.2 C
Trikala

Τρίκαλα – Κάποτε μας πηγαίνανε απευθείας το πρωί σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη !!!

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σήμερα, δυστυχώς, κάποιοι αρμόδιοι αντί να ασχολούνται με την αναβάθμιση της γραμμής Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα αποφάσισαν να κόψουν τα δρομολόγιά της.Θλιβερή η απόφαση αλλά και ανησυχητική. Είναι κάποιος ο οποίος πιστεύει ότι λόγω απουσίας σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι παραγκωνισμένη η Δυτική Θεσσαλία;

Μπορεί να είναι εικόνα τρένο και σιδηρόδρομος

Aυτά είναι τα τρένα που κάποτε μας πηγαίνανε απευθείας το πρωί σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη !!!

Τετράδυμες (180 θέσεις) και Πεντάδυμες (219 θέσεις) Α/Α DMU AEG/LEW σειράς 520, κανονικού 1,435 εύρους. Οι Αμαξοστοιχίες IC που έφεραν ταχύτητα, άνεση και πολυτέλεια στον Ελληνικό σιδηρόδρομο και αγαπήθηκαν όσο λίγες από το επιβατικό κοινό. Με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 2.700 Hp ανέπτυσσαν ταχύτητα 160 χλμ/ώρα που ήταν εντυπωσιακή για τα Ελληνικά δεδομένα το 1995.

Μπορεί να είναι εικόνα τρένο, σιδηρόδρομος και φύση
Μπορεί να είναι εικόνα τρένο και σιδηρόδρομος

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τα συγκεκριμένα τρένα ήταν καλά για την εποχή τους. Πλέον έχουν ξεπεραστεί και είναι ασύμφορη οποιαδήποτε αμαξοστοιχία με καύσιμο. Μόνο με την ολοκλήρωση του έργου εξηλεκτρισμού της γραμμής Καλαμπάκα-Παλαιοφάρσαλος θα γίνει βιώσιμη η γραμμή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης