"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

11.2 C
Trikala

«Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη η αλήθεια» – της Χριστίνας Φίλιππα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Αγαπητέ Νίκο Παδιώτη, «Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη η αλήθεια» είπε ο Αριστοτέλη που θεωρούσε ότι είναι ανεπίτρεπτο να παρασιωπούμε την αλήθεια από φόβο ή ιδιοτελές συμφέρον.

Θα ήταν λοιπόν, πολύ ενδιαφέρον να ξεκαθάριζες πότε τελικά διαπίστωνες την φιλτάτη αλήθεια για τους «καθαρισμούς του Αγιαμονιώτη»;;

Το 2016 δηλ. πριν ακριβώς 4 1/2 χρόνια όταν σε ανάρτησή σου με σπαρακτικό όντως τρόπο περιέγραφες την «καταστροφή του Αγιαμονιώτη και της πανίδας του που συντελέστηκε το 2002 από τον «καθαρισμό», ή «σήμερα» που τις ίδιες και χειρότερες επεμβάσεις τις βάφτισες καθαριότητα και «πρωτοβουλία που αποβλέπει στην διαμόρφωση της παρόχθιας περιοχής»; Πότε διαπίστωνες την φιλτάτη αλήθεια;;

Το 2021; Γιατί για το 2002 μας ενημέρωνες ότι ασήμιζαν τα εντόσθια των ψαριών που τα σάρωνε η «φαγάνα» και τα νεροπούλια έτρεχαν να κρυφτούν φοβισμένα!

Τί άλλαξε στις αντιδράσεις τους σήμερα;; τα νεροπούλια και τα ψάρια έχουν θαμπωθεί από το όραμα της παρόχθιας διαμόρφωσης και δέχτηκαν να θυσιαστούν μόνα τους;;

Γιατί φιλτάτη η αλήθεια και όταν μάλιστα επιβεβαιώνεται και γραπτώς (scripta manent) είτε αναφέρεται στον Πλάτωνα είτε στο Νίκο τους εκθέτει κιόλας.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ??? Κυρία Πρόεδρε, τα κείμενα, ίσως έχουν κ.ά. αναγνώσεις εκτός της πρώτης φαινομένης, όπως ενδεχομένως και κίνητρα. Δεν είναι όλοι, ευθείς και καλόπιστοι, ούτε ευγενείς, γι’ αυτό, ας μη κρίνετε εξ ιδίων. Γενικά – βέβαια – αναφερόμενος κι όχι για τον συγκεκριμένο ‘φίλο’ σας, που προστατέψετε κρατώντας τον ανώνυμο. Από μιά άλλη ανάγνωση, αν δεν είναι ‘trollάς’, έχει δίκιο!
    Ναί, μη ξενίζεστε. Ο Αγιαμονιώτης δεν κινδυνεύει, γιατί τί άλλο να πάθει, όπως τον κατάντησαν; Τον τερμάτισαν! Ξεκοιλιασμένη κοίτη, αποψιλωμένες όχθες, ισοπεδωμένες παρόχθιες ζώνες· …εξαφανισμένη’ η Ζωή, από πανίδα, χλωρίδα και μικρόκοσμο, εκτός των όρθιων δίποδων που με τη σύμφωνη γνώμη τους έγινε το ‘καθάρισμα’ και ημών μετά των συμπολιτών τους, που διαμαρτυρόμαστε για την ‘αγαθή’ αυτή ‘ωφέλιμη’ πράξη τους. Δεν σας ‘ανακαλώ στην τάξη’, γιατί – καθώς φαίνεται – δεν είχατε κακή πρόθεση. Μπορεί – εξ άλλου – να εννοεί, πως δεν κινδυνεύει, γιατί δεν υπάρχει σχέδιο στο πρόγραμμά τους να τον μπαζώσουν κι ως που να ξαναγίνει – σε 100 χρόνια – όπως ήταν και, να ξαναβρεθεί δήμαρχος σαν τον Παπαστεργίου, να το επαναλάβει… και να θέλει, δεν ’μπορεί, γιατί τί να κάνεις σ’ έναν αφανισμένο;
    Λοιπόν, υπάρχουν δυσκολότερα ακόμη προβλήματα, κι’ οι ΡΟΗ, Πολίτες υπέρ των Ρεμάτων χρειάζονται επειγόντως, μιά αδελφή ομάδα “ΡΟΗ, Πολίτες υπέρ της Σκέψης”, η οποία να έχει ψυχο-πνευματική θεραπευτική χροιά, αν όχι ευθεία, μη’ κι εγείρει ανεξέλεγκτες αντιδράσεις.
    Έχουμε να κάνουμε, όλο και περισσότερο με αγέλες αντί κοινωνίες. Η αλήθεια δεν στέκεται πια στα πόδια της μόνη, κι ας είναι πρόδηλη· …γιατί πως να τη ’δούν όσοι βρίσκονται σε προχωρημένο δείλι, νύχτα σκοτεινή;! Οφείλεις λοιπόν να τους φωτίσεις!
    Έχουμε να κάνουμε, όλο και περισσότερο με συμπλεγματικές αγέλες, σε σύγχυση, σε δυσπιστία, σ’ επιφύλαξη, σε απόσταση αυτοπροστασίας.
    Οφείλεις λοιπόν, να τους πλησιάσεις κι εκείνοι τηρούν αποστάσεις ασφαλείας οπισθοχωρώντας· …κι όταν δεν έχουν περιθώριο διαφυγής, σου ‘κοπανούν μιά στο κεφάλι’ μ’ ό,τι βρούν, γιατί τους απειλείς στην ασφάλεια του πάτου που βρίσκονται… αφού από ’κεί, δεν ’μπορεί να πέσουν.
    Οφείλεις λοιπόν, να οχυρωθείς, να κατοχυρωθείς, να εξοπλιστείς, να γίνεις αστακός με πανοπλία, για να τους πείς τί; …τα ‘πράγματα’. τα ‘πραγματικά πράγματα’, γιατί τους σερβίρουν και ‘εικονικά’ που χάφτουν. τα ‘σίγουρα πραγματικά πράγματα’, γιατί το κατεστημένο ‘αυτοδιαψεύδεται, όταν ψευδόμενο, ψεύδεται’, οπότε γι’ αυτούς λέει αλήθεια.
    * σημ.συντ.: Μη γελάτε. Για κλάματα είναι!
    Τότε, σού ‘ρχεται στα χείλη να ’πείς, “’ρέ δεν πάτε στο διάολο, αφού δεν καταλαβαίνετε με τίποτε, που θα κάτσω να σκάσω μ’ εσάς και τα χάλια σας, χτυπώντας του κουφού την πόρτα”… μ’ αν πιστεύεις σε Θεό, δεν σ’ αφήνει· … κι έτσι,
    Αν γλυτώσεις, αντί να μη το ξανακάνεις, γίνεσαι γι’ αυτούς και ‘ξεροκέφαλος’, σαν κι εμένα, και ξαναπροσπαθείς, ώσπου να βαρεθείς και να ’πείς – πάνω κάτω – σαν τον Χρόνη Μίσσιο, στα γεράματα πια, ’δεν κατάφερα να τους αλλάξω, να μη είναι θύματα του κατεστημένου, κι ας είμαι’ ευχαριστημένος τουλάχιστον, που δεν μ’ άλλαξε αυτό’.
    Έμ. έλα που έχει και χειρότερα! Σαν κι εσένα κι εμένα Χριστίνα Φίλιππα, που είμαστε λέει ‘παλαβοί’ και πιάνουμε τα ‘μεγάλα μέσα’ κι όσο μας βαρούν οι νυχτωμένοι, τόσο βαρούμε το κατεστημένο εμείς, κατά που γράφει ο Καζαντζάκης, κι ας είναι τούβλο συμπαγές ή gross beton, φορές και φορές κι άλλες φορές, ως που να ραγίσει!
    Έε… μετά είναι πανεύκολο για τους αγγέλους, να ξυπνήσουν τους κοιμισμένους, ν’ ανασάνουμε, ν’ αναπαυτούμε κι εμείς, αν έχουμε’ επιζήσει ???

    • Παραδίνομαι!!! Η Ελληνική μου παιδεία φτάνει έως εδώ. Τελικώς τι μας λέει ο κ. Michael Pirounakis; Να τον καθαρίζαμε τον ρημάδη τον Αγιαμονιώτη ή όχι; Και εάν ναι πως;( η ερώτηση ισχύει και για την κυρία Χριστίνα Φίλιππα).
      Υ.Γ. Δεκτές απαντήσεις που αρχίζουν με ναι ή όχι.(και παρακάτω,όχι μακ-μουκ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης