"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

21.9 C
Trikala

5 υγιεινές τροφές που πρέπει να εντάξετε στην διατροφή σας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σε όλους αρέσει το junk food, τα λαχταριστά burger, τα σουβλάκια, οι πίτσες, τα γλυκά και το παγωτό, ωστόσο μια διατροφή που θα προάγει την υγεία σας πρέπει να περιορίζει την κατανάλωση αυτών των τροφών και να βασίζεται στην λήψη τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά. Βρείτε παρακάτω πέντε υγιεινές τροφές που ίσως δεν έχετε εντάξει ακόμη στο διατροφολόγιο σας και διαμορφώστε ένα διατροφικό πρόγραμμα που θα δώσει στον οργανισμό σας το boost που χρειάζεται.

  • Ρόδι

Αν αναζητάτε μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να εντάξετε το ρόδι στην διατροφή σας. Το ρόδι είναι μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες , η οποία καταπολεμά την χοληστερίνη και διατηρεί την αρτηριακή πίεση στο επιθυμητό επίπεδο. Δοκιμάστε να απολαύσετε το ρόδι σκέτο, να το εντάξετε σε υγιεινά γλυκά ή ακόμη και να το βάλετε στις σαλάτες σας και κάντε ένα δώρο στον οργανισμό σας.

  • Κεφίρ

Μια ακόμη τροφή που θα σας εκπλήξει χάρη στις ευεργετικές της ιδιότητες είναι το κεφίρ. Τα οφέλη του κεφίρ είναι πάρα πολλά και περιλαμβάνουν την καλή λειτουργία του πεπτικού και γαστρεντερικού συστήματος, των οστών και του ανοσοποιητικού συστήματος. Αν δεν αγαπάτε την ελαφρώς όξινη γεύση του κεφίρ μπορείτε να το συνδυάσετε με τα φρούτα της αρεσκείας σας και να δημιουργήσετε γευστικά smoothies που σίγουρα θα απολαύσετε.

  • Μαύρη Σοκολάτα

Ποιος είπε ότι δεν μπορείτε να κάνετε μια γλυκιά αμαρτία; Βάλτε την μαύρη σοκολάτα στην διατροφή σας και συνδυάστε την απόλαυση με την καλή υγεία. Η μαύρη σοκολάτα κάνει καλό στην καρδιαγγειακή υγεία και βοηθά στην αντιμετώπιση της πρόωρης γήρανσης εξασφαλίζοντάς σας απαλό και σφριγηλό δέρμα. Παρόλα αυτά πρέπει να είστε προσεκτικοί, καθώς όσο καλό και αν κάνει η μαύρη σοκολάτα δεν χρειάζεται υπερβολές. Ένα ή δύο κομμάτια την ημέρα είναι αρκετά για να εξασφαλίσετε τις ευεργετικές της ιδιότητες.

  • Ντομάτα

Ψάχνετε κάποια τροφή που να είναι καλή πηγή βιταμίνης C; Δοκιμάστε να φάτε ντομάτες. Οι ντομάτες περιέχουν ελάχιστους υδατάνθρακες και άφθονη βιταμίνη C, επομένως καλό θα ήταν να αντικαταστήσετε τον έτοιμο πελτέ ντομάτας που χρησιμοποιείτε στα φαγητά σας, με φρέσκες ψιλοκομμένες ντομάτες. Εκτός από τα αρώματα που θα χαρίσουν στο φαγητό, οι φρέσκες ντομάτες θα  κάνουν καλό στην υγεία σας.

  • Κανέλα

Αν αγαπάτε την γεύση αυτού του μπαχαρικού τότε έχετε έναν σύμμαχο για την καλή υγεία. Η κανέλα καταπολεμά φυσικά τα βακτήρια, ενισχύει την λειτουργία της μνήμης και απογειώνει την γεύση οποιουδήποτε γλυκού. Μπορείτε να βάλετε λίγη κανέλα ακόμη και στο γιαούρτι σας για να απογειώσετε την γεύση του ή να την προσθέσετε σε γλυκά ταψιού, κέικ ή μηλόπιτες.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης