"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.8 C
Trikala

Aγαπητέ Δάσκαλε

lafarm

Σχετικά άρθρα

Αγαπητέ κε ΓΡΟΥΤΣΟ
Μελέτησα την απάντηση σας και πραγματικά έμεινα έκπληκτος από τον ιδιόμορφο τρόπο με τον οποίο προσπαθείτε με μια χλιαρή και αίολη σοφιστικότητα να διαψεύσετε τα αυταπόδεικτα. Θα σχολιάσω τα θέματα των αντιρρήσεων σας ένα προς ένα.

1 Η συνδικαλιστική δράση έχει νόημα και ουσία όταν έχει δίκαια και ρεαλιστικά αιτήματα, τότε γίνεται αποδεκτή από την κοινωνία η οποία ή την δικαιώνει ή την καταδικάζει.


Η συνδικαλιστική δράση όταν αντιτίθενται στη μεταρρύθμιση και στην πρόοδο και αποβλέπει μόνο στα στενά συντεχνιακά συμφέροντα του κλάδου αναφοράς της, αγνοώντας τις επιβεβλημένες αναπροσαρμογές και μεταρρυθμίσεις, κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης τότε την ποινικοποιεί η ίδια η ιστορία.

2 Σε ότι αφορά τους “βολεψάκιδες» προς απόδειξη παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα καθώς το δημοσίευσε η φιλόξενη σελίδα της ΤrikkiPress:

“Στελέχη της ΕΛΜΕ Τρικάλων θεωρούν την εξέλιξη αυτή άσχημη, καθώς – όπως υποστηρίζουν- θα δημιουργηθούν άσχημες καταστάσεις, τόσο στις οργανικές θέσεις των καθηγητών, όσο και στον γεωγραφικό καταμερισμό των μαθητών, αλλά και στην δημιουργία μαθητών δύο ταχυτήτων.”


Το πρώτο που προτάχθηκε ήταν οι οργανικές θέσεις και αυτό είναι η ουσία, τα άλλα δύο είναι απλώς προσθήκες, κατά την πρακτική των συνδικαλιστών. Αν αυτό δεν είναι βόλεμα τότε τι είναι;


3 Η παράγραφος του κειμένου σας, που την παραθέτω αυτούσια, φανερώνει τον τρόπο σκέψης σας “ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” δηλαδή εν ολίγοις απορρίπτεται το ανώτερο επίπεδο εκπαίδευσης, επειδή κατά τη γνώμη σας θα παρέχει αποκλεισμούς;

Δεν σας έχει περάσει καθόλου από τη σκέψη σας ότι τα σχολεία αυτά του ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ θα λειτουργήσουν πιλοτικά για την άνοδο του γενικότερου επιπέδου της εκπαίδευσης.

Η πρόταση σας στη οποία αναφέρετε “Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων” απηχεί το συντηρητισμό των απόψεων σας, ειλικρινά αν τη σχολιάσω θα μακρηγορήσω και δεν νομίζω ότι είναι της παρούσης.

Αγαπητέ φίλε, η βουλευτής του Νομού μας η κα Παπακώστα, με την πρόταση της για τη λειτουργία πειραματικών και προτύπων σχολείων στην πόλη μας, εισάγει μια σημαντική καινοτομία και εσείς αντί να δεχθείτε το καινούργιο, το νέο, το φρέσκο, το καινοτόμο, κάνετε κριτική στην εν λόγω πρόταση, χωρίς να δείτε το αποτέλεσμα. Γιατί αυτός ο παραλογισμός, γιατί προδικάζετε την αποτυχία, χωρίς να δείτε το αποτέλεσμα;


Εξ άλλου δείτε την καινοτομία ως πρόκληση, μη φοβάστε το καινούργιο, καθότι αυτό θα συμβάλει στην αποτελμάτωση της καθημερινότητας σας και τον εμπλουτισμό του είναι σας , με πλήθος νέων και σημαντικών εμπειριών.


Δικαιόπολης


Υ.Γ. Σε ότι αφορά το σχόλιο σας για κουκούλες κλπ σας το επιστρέφω αυτούσιο. Να γνωρίζεις ότι θα παραμείνω πάντα Δικαιόπολης καθώς τον παρουσιάζει ο Αριστοφάνης κρίνοντας πάντα με βάση την αλήθεια τη λογική και το δίκαιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης