«Aλλάζουν χέρια» τα αεροδρόμια Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου Reviewed by Momizat on . Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να αλλάξουν χέρια 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου σε πρώτη φάση καθώς σύμφωνα μ Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να αλλάξουν χέρια 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου σε πρώτη φάση καθώς σύμφωνα μ Rating: 0

«Aλλάζουν χέρια» τα αεροδρόμια Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου

«Aλλάζουν χέρια» τα αεροδρόμια Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου

Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να αλλάξουν χέρια 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου σε πρώτη φάση καθώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ θα ολοκληρωθεί η παραχώρησή τους. Σε δεύτερη φάση αναμένεται να προχωρήσει με την ίδια διαδικασία και η παραχώρηση του αεροδρομίου της Σκιάθου.

Συγκεκριμένα ως τις 30 Σεπτεμβρίου θα κατατεθούν στο ΤΑΙΠΕΔ οι δεσμευτικές προσφορές των υποψήφιων επενδυτών, ενώ στελέχη του Ταμείου αναφέρουν ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ισχυρά επενδυτικά σχήματα, τα οποία πληρούν όλα τα τεχνικά, νομικά και οικονομικά προαπαιτούμενα. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες αποκρατικοποιήσεις που θα συνοδευτεί με επενδύσεις τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ από τους επενδυτές για την αναβάθμιση των αεροδρομίων.

Η παραχώρηση αφορά 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για 40+10 χρόνια, σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Αραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο. Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.

Στη διαδικασία συμμετέχουν η γαλλική Aeroport De La Cote d’Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ – Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport – όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci – ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America – ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent.

Οπως εκτιμάται θα γίνει σκληρή μάχη από τα επτά σχήματα που έχουν προεπιλεγεί αφού τα περίπου 18 εκατ. επιβατών που διακινούνται από τα υπό παραχώρηση αεροδρόμια είναι ένα μέγεθος που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Μάλιστα, επειδή η κίνηση παρουσιάζεται ιδιαίτερα αυξημένη, στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρούν ιδανική τη συγκυρία για την επίτευξη υψηλού τιμήματος.

Οι σύμβουλοι αξιοποίησης αναμένεται να αξιολογήσουν τις υποβληθείσες προτάσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.

 

Πηγή: Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή