Κανένα ενδιαφέρον για τα θέματα του δήμου εκτός από τους τραγουδιστές που θα φέρει τα Χριστούγεννα, δεν έδειξε σε σημερινή του εμφάνιση ο Α. Μπεος. Ανακοίνωσε πως εάν θα είναι ξανά δήμαρχος θα εξαρτηθεί από την υγεία του και θα κάνει ανακοινώσεις το 2026, ενώ σε έναν απολογισμό της δράσης του είπε ότι η πόλη του χρωστάει που δεν ήρθε κανένας μετανάστης…
Σε αυτό τον τόνο που παρέπεμπε σε άνθρωπο καλόψυχο και ευαίσθητο ζήτησε συγγνώμη από την Ζέττα Μάκρη που την ενέπλεξε στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, την αποκάλεσε συνταξιούχο ενώ έχουν ίδια ηλικία και της «απαγόρευσε» να φωτογραφίζεται στο αμαξίδιο με το οποίο κυκλοφορεί λόγω ατυχήματος, γιατί προφανώς ένας άνθρωπος με κινητικά προβλήματα χαλάει την αισθητική ενός ανθρώπου που ξεπερνά τον Κούρο και αγγίζει την τελειότητα.




Να αφήσετε τις εξυπνάδες στα ΜΜΕ, εσείς του δίνετε συνεχώς βήμα και παριστάνει τον έξυπνο. Όπου Μπέος, 10 δημοσιογράφοι γύρω του και 10 κάμερες.