Ως μια κίνηση αποδυνάμωσης της τοπικής αυτοδιοίκησης χαρακτηρίζει ο δήμαρχος Τρικκαίων τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό. Όπως επισημαίνει ο Νίκος Σακκάς “κινδυνεύουν οι πόλεις με τσιμεντοποίηση με φόντο τον ΝΟΚ” ενώ είναι αντίθετος με τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, στη ΔΕΘ για απόσχιση των Πολεοδομιών από τους δήμους και μεταφορά τους στο Κτηματολόγιο.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η πρόταση έχει ήδη προκαλέσει κύμα αντιδράσεων από φορείς της Αυτοδιοίκησης, συλλόγους μηχανικών και εργαζομένους στις πολεοδομίες, με βασικά επιχειρήματα την απουσία συνταγματικής βάσης, τη διοικητική αποδυνάμωση των δήμων και τον κίνδυνο περαιτέρω απορρύθμισης του συστήματος ελέγχου της δόμησης.




Το τάχα λάθος με το «τη» το έκανες και στο διπλανό σχόλιο.
Καρφώνεσαι.